maculiak

Člen
  • Počet príspevkov

    45
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

6 Neutrálna

O maculiak

  • Hodnosť:
    Radca
  1. Ahoj, silno pochybujem, že slovenský operátor ti predá českú SIM kartu. Keďže každý štát má svoje špecifické čísla, určite ti český operátor neposkytne rovnaké číslo ako máš teraz v SR. Možno tak posledných 6 čísel (ak bude mať operátor také číslo voľné a vie ti aktivovať číslo na želanie). Pokiaľ viem twin SIM kartu môžeš mať u 1 operátora, určite nie u viacerých, takže ani toto nebude možné. V každom prípade oslov českého operátora.
  2. zavolaj alebo napíš na chat
  3. Skús kontaktovať technickú podporu, či nevie overiť čo by to mohlo spôsobovať. Linka je bezplatná 0800 123 777
  4. Zrejme nevoláš sám, a tí ľudia čo dvíhajú linku robia čo môžu. Linka je 8:00 do 21:00, ale keď si pol Slovenska zmyslí volať po televíznych novinách tak sa nečuduj
  5. skús napísať operátorovi cez chat, či ti vie takú zľavu poskytnúť, ale podľa mňa si prehnane náročný a takú veľkú zľavu nedostaneš
  6. Ak nemôžeš využívať telefón v zahraničí príčin môže byť viac. Napr. nemáš aktivovaný roaming (to si over u operátora). Ak ho máš aktivovaný skúšal si v telefóne manuálne vyhľadanie siete? Ak ti telefón ponúkne viac sietí a 1 nejde, skús sa prihlásiť na sieť iného operátora. Ešte môžeš vyskúšať preložiť SIM kartu do iného telefónu, zistíš či je chyba v telefóne alebo na SIM karte.
  7. masulo121, záleží od toho ako dlho brat využíva paušál. Ak si aktivoval len teraz, musí počkať minimálne 6 mesiacov a potom si môže aktivovať ďalší. Ak paušál využíva už dlhšie, tak potom si môže na svoje meno aktivovať ešte jeden.
  8. Neviem či si už mal vystavenú prvú faktúru. Z mojej skúsenosti viem, že údaje sú dostupné až po prvej faktúre, tiež si musíš delegovať číslo a overiť sa cez ID kód, ináč sa k údajom nedostaneš. Ak sa overíš len jednorázovou SMS, k spotrebe sa nedostaneš.
  9. Chcem sa opýtať, či uvažujete nad tým, že by si iní členovia v skupine mohli priradiť do Magenty svoje pevné služby (teraz môže mať 1 člen).
  10. S vlastnej skúsenosti viem, že keď ideš reklamovať telefón, musíš priniesť originál dokladu o zakúpení telefónu, ináč si reklamáciu nemôžeš uplatniť. To máš pri všetkých produktoch, keď pôjdeš reklamovať topánky alebo televízor, pračku, chladničku.... každý predajca chce od teba buď záručný list alebo doklad o zakúpení, bez toho neuplatníš nijakú reklamáciu. Nepočul som o tom, že by operátor vedel vystaviť kópiu dokladu o zakúpení telefónu alebo kópiu bločku. Asi budeš musieť ten tvoj pohľadať.
  11. Ak chceš využívať SMS bránu, musíš mať nejakú službu od slovenského Telekomu, stačí aj Easy karta. Keď som sa prihlásila, našlo mi toto: Cena dobitia o 50 / 100 / 200 TZK cez SMS na číslo 123 je 1,67 / 3,35 / 6,70 € s DPH. Ak ste EASY, resp. Fix zákazník, pri dobíjaní t-zones kreditu potrebujete mať na vašej karte kredit, ktorý pokryje dobitie. K cene dobitia treba prirátať cenu za odoslanie požiadavky cez SMS podľa vášho programu služieb.T-zones Kredit možete použiť iba na odosielanie SMS a Flash SMS z SMS Brány na www.t-zones.sk. Nemôžete ho zameniť na EASY kredit alebo na EUR. Tiež ho nemôžete previesť na iné číslo.
  12. Slnecnica609, ak sa ti nechce hrabať v krabiciach, kľudne napíš na chat, mám skúsenosť, že ti spätne zavolajú a povedia ti aké máš služby.
  13. Pokiaľ viem, o prenos čísla môže požiadať iba majiteľ. Kuriér vie doručiť zmluvy a SIM kartu aj na inú adresu (nemusí to byť adresa trvalého bydliska). Keď som robil objednávku operátor mi povedal, že zásielku vedia doručiť aj na inú adresu v rámci SR, ale musí to prevziať iba majiteľ. Tebe zásielku kuriér nedá, ak nie si majiteľka čísla.
  14. Skús zavolať technickú podporu 0800 123 777, snáď budú vedieť v čom je problém
  15. Ak nie si s telefónom spokojný a objednal si ho cez web, môžeš do 14 dní dostúpiť od zmluvy. Keď si budeš objednávať nový telefón na stránke sú recenzie zákazníkov, možno ti to pomôže rozhodnúť sa