brinarovsky

Člen
  • Počet príspevkov

    3
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O brinarovsky

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. No dnes 28.05.2015 som sa opäť zastavil v predajni telekomu v Avione a čuduj sa svete bol som milo prekvapený, keď som vysvetlil mňa obsluhujucej pracovničke ,že ako verný zákazník by som prijal inú cenu ako klasicky akciovú cenu pre mobilný internet,tak pracovníčka sa sama chytila iniciatívy a začala vyvolávať a po skončení telefonátu my oznámyla,že budem mať lepšiu cenu ako je pôvodná akciová cena čo ma milo prekvapila a nakoľko som k novému internetu potreboval aj nové zariadenie ta ho veľmy iniciatývne začala zháňať po celej Bratislave a nakoniec jedno zariadenie aké ja potrebujem k internetu aj našla na centrále a hňeď my ho aj rezervovala a napísala pre kolegiňu odkaz ohľadom mojej zľavy.Tak som sa potešil,že není až tak jedno ani takej veľkej spoločnosti ako je Telekom,že či ich zákazník je spokojný alebo nie a musím priznať,že do predajni Telekomu v Avione som vždy nerád chodil ale po dnešku som zistil,že tam prišlo tiež k veľkým zmenám čo sa týka postoja obsluhujúceho personalu k zákazníkom.A keď som došiel domov a nevedel som si rady s novím zariadením na internet a zavolal som si na technicku linku pomoci tak ten pán čo sa ozval ma veľmy trpezlivo a pomaly navadzal ako si mam nastaviť zariadenie. Som nadmieru spokojný lebo internet my teraz ide podľa mojích predstav a to všetko s profesionálnym prístupom kompetentných pracovníkov Telekomu.Ďakujem  Brinarovský
  2. Dobrý deň,mam veľmi zlý pocit z Vašej firmy čo sa týka služieb pre verných zákazníkov.Som 10rokov odberateľom vašeho internetu.Pred pár dňami my volala od Vás pracovníčka,že ako verný zákazník mám právo na dobrú vernostnú akciu na internet a to pre to,že som odberateľom internetu v starom systéme ktorý sa 15.6 2015 bude rušiť a teraz môžem získať nový systém v dobrej akcii.Nakoľko som práve šoféroval a vedel som,že to bude trvať dlhšie tak som povedal,že nemôžem teraz rozprávať,že sa ozvem na zákaznícku linku.Dnes 27.5.2015 som sa ohlásil a ostal som v šoku, keď my pracovníčka ponúkla ako vernému zákazníkovi dvojnásobne drahší internet a ešte k tomu z viazanosťou na dva roky pre mňa nepochopiteľné ! A tak my z toho všetkého vyplynulo,že od Telekomu odídem ku konkurencii. Nakoľko ja to musím riešiť veľmi rýchlo do konca týždňa preto,že cestujem služobne na tri týždne mimo domov a na služobnej ceste potrebujem internet tak my veľa času neostáva. S pozdravom Váš možno bývalý verný zákazník Brinarovský
  3. Dobrý deň,mam veľmi zlý pocit z Vašej firmy čo sa týka služieb pre verných zákazníkov.Som 10rokov odberateľom vašeho internetu.Pred pár dňami my volala od Vás pracovníčka,že ako verný zákazník mám právo na dobrú vernostnú akciu na internet a to pre to,že som odberateľom internetu v starom systéme ktorý sa 15.6 2015 bude rušiť a teraz môžem získať nový systém v dobrej akcii.Nakoľko som práve šoféroval a vedel som,že to bude trvať dlhšie tak som povedal,že nemôžem teraz rozprávať,že sa ozvem na zákaznícku linku.Dnes 27.5.2015 som sa ohlásil a ostal som v šoku, keď my pracovníčka ponúkla ako vernému zákazníkovi dvojnásobne drahší internet a ešte k tomu z viazanosťou na dva roky pre mňa nepochopiteľné ! A tak my z toho všetkého vyplynulo,že od Telekomu odídem ku konkurencii. Nakoľko ja to musím riešiť veľmi rýchlo do konca týždňa preto,že cestujem služobne na tri týždne mimo domov a na služobnej ceste potrebujem internet tak my veľa času neostáva. S pozdravom Váš možno bývalý verný zákazník Brinarovský