mirko1141

Člen
  • Počet príspevkov

    829
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

70 Výborné

O mirko1141

  • Hodnosť:
    Macher

Nedávni návštevníci profilu

2 619 zobrazení profilu
  1. Dobrý deň, predajňa je značková (pretože patrí pod firmu TK Mobil s.r.o.). Predajne patriace priamo pod Slovak Telekom, a.s., nájdete tu: https://www.telekom.sk/predajne po zvolení prevádzky "Slovak Telekom".
  2. Práve zisťujem dôvod, lebo ani mne nezobrazilo dostupnosť.. ale ostatné domy majú možnosť pripojenia na ADSL aj VDSL. EDIT: nie sú voľné porty v ústredni.
  3. Poprosím ešte číslo domu.
  4. Dobrý deň, aktuálne je obec pokrytá VDSL internetom, rozšírenie optiky sa zatiaľ neplánuje.
  5. Tak potom rovno skúste kontaktovať technickú podporu, možno by pomohol reštart SIM karty a pod.. problémov môže byť viac, a tie zistí priamo technik na linke .
  6. Oficiálne nie, iba neoficiálne, čiže prišli by ste o záruku a aj tak by ste nemali garantovanú funkčnosť dual sim...
  7. SMS

    Skúšali ste všetky kroky ktoré sú popísané v tejto diskusii? Taktiež aj zmenu režimu siete na Len 2G (GSM), poprípade skúsiť SIM kartu v inom telefóne?
  8. SMS

    Dobrý deň, zobrazí sa po odoslaní chyba alebo SMS sa odošle ale adresátovi sa nedoručí? Uvediete mi prosím typ mobilného telefónu?
  9. Dobrý deň, žiaľ, nie. Zákon hovorí iba o zmluvách uzavretých s využitím prostriedkov komunikácie na diaľku.
  10. Dobrý deň, ak si pridáte program S + pevné služby, zvýši sa zľava iba na základe internetu a pevnej linky (tuším okolo 3€). Môžete si pridať aj dcérin program, výhody by stratiť nemala, do skupiny môžu vstúpiť programy aj bez viazanosti.
  11. Po skončení viazanosti nebudete využívať predplatený program, ale bude naďalej bežať Váš paušál. Následne už 10.6 môžete podať žiadosť u nového operátora.
  12. Práve som to vyskúšal vo svojej skupine, a nie je to možné (možno len u mňa ). @folky26 u Teba to možné je?
  13. Podali Vám zlú informáciu. Odpísali Vám prosím z adresy emailcentrum@telekom.sk? Každopádne, skúste napísať na marketing@telekom.sk, pretože PUK je možné zaslať aj poštou, mám to overené.
  14. Dobrý deň, na predajni by Vám ho vydali na počkanie, emailovú žiadosť môžete podať cez vyššie uvedený link, ale vtedy musíte počkať dokým bude doručený doporučene na Vašu adresu.
  15. Dobrý deň, cca. do 24 hodín by služby mali fungovať. Ak by sa tak nestalo, informujte sa na linke finančného oddelenia 12313 alebo zákazníckej linke 0800 123 456.