mirko1141

Člen
  • Počet príspevkov

    467
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

46 Výborné

O mirko1141

  • Hodnosť:
    Super Profík

Nedávni návštevníci profilu

1 630 zobrazení profilu
  1. Nie. Aj keby sa tieto doklady vydavali, musel by ich žiadať majiteľ zariadenia, resp. paušálu (predpokladám, že zariadenie bral k paušálu).
  2. Dobrý deň, Slovak Telekom od 23.03.2015 nevystavuje záručné listy k zariadeniam. Pre uplatnenie záruky je nutné predložiť faktúru (doklad o nákupe) ktorá bola vydaná pri kúpe zariadenia. Z toho vyplýva, že faktúru by Vám mal poskytnúť ten, od ktorého ste hodinky kúpili.
  3. Dobrý deň, čo konkrétne myslíte pod "nova apka funguje uplne zle" a "funguje proti zakaznikovi"?
  4. Tak v tomto prípade zajtra skončí fakturačné obdobie a cca. v stredu alebo vo štvrtok bude faktúra vystavená a bude možné ju stiahnuť cez portál Môj Telekom. Následne Vám bude aj odoslaná v závislosti od typu faktúry (elektronická alebo papierová).
  5. Najrýchlejšou možnosťou je napísať priamo e-mail na marketing@telekom.sk alebo office@telekom.sk.
  6. Ja som mal termín 20.12.2017, a zaviedli mi ju 10. januára.. každopádne v niektorých lokalitách inštaláciou poverujú externé firmy, a pri nich je niekedy ťažšie určiť termín.. čiže najlepšie bude zavolať na zákaznícku linku a urgovať (aj opakovane).
  7. Dobrý deň, nie je v zmluve uvedené fakturačné obdobie? Faktúry sa vystavujú po jeho skončení.
  8. @ASK ospravedlňujem sa za túto chybu. Samozrejme teda potvrdzujem a opravujem - prepis je zdarma.
  9. Ste majiteľom služby?
  10. Dobrý deň, Prepis je spoplatnený sumou 11,95€, vykonáva sa osobne na ktorejkoľvek predajni a je nutné, aby pri prepise boli prítomné obe osoby. K prepisu je nutné predložiť občiansky preukaz.
  11. Dobrý deň, V akej ste lokalite? Skúšali ste SIM kartu v inom telefóne? Pri volaní sa prehráva aj nejaká hláska?
  12. Dobrý deň, PIN Vám bol doručený po zriadení služby. Ak ho nemáte, o jeho zaslanie môžete požiadať na zákazníckej linke 0800 123 456, alebo zaslaním e-mailu na marketing@telekom.sk. PIN bude následne zaslaný doporučene majiteľovi služby.
  13. Dobrý deň, voľné minúty, SMS a dáta využívate v Európskej únii ako na Slovensku, čiže neplatíte žiadne poplatky.
  14. Parkovné v meste Modra zatiaľ nebolo sprístupnené. Úhrada parkovného cez SMS je možná len v mestách uvedených tu: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/parkovanie-cez-sms
  15. @karolina_nr a o akú doplnkovú službu sa jedná?