Mirko

Člen
  • Počet príspevkov

    1 402
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Príspevky odoslal Mirko


  1. Teoreticky môže nastať aj to, že v systéme je chybne uvedený termín spustenia. Čiže určite sa obráťte na kontakt, ktorý som Vám poskytol. Upozorním len na to, že odpoveď Vám môže prísť aj o týždeň - dva.

     


  2. Dobrý deň,

    ak pre chybu eshopu nie je možné vykonať prolongáciu, tak skúste napísať na chat na stránke telekom.sk, prípadne na FB Telekom SK, myslím, že by malo byť možné zadať objednávku s vianočnými akciami aj cez tieto kanály.

     


  3. Dobrý deň,

    realizácia rozširovania optickej siete nie je len v kompetencii Slovak Telekomu, ale hlavne v externých firmách, ktoré realizujú výstavbu. Vzhľadom k tomu, že k rozšíreniu sú nutné rôzne povolenia a pod., môže sa rozšírenie predĺžiť, dôvodov môže byť mnoho.

    Vo Vašej obci som našiel 2 termíny - 30.06.2020 a 31.10.2020. 

    Odporúčam informovať sa na oddelení pokrytia - coverage@telekom.sk aby Vám uviedli bližšie informácie, určite to budú preverovať so zodpovednou osobou za vedenie výstavby.


  4. Dobrý deň,

    myslím, že ide o chybu vo formulácii SMS správy. Bezplatná je iba aktivácia a vedenie služby.

    Výber odkazov z čísiel 12398 a 0903 333 998 je spoplatnený ako hovor v mobilnej sieti Telekom. Nie je spoplatňovaný iba u zákazníkov využívajúcich službu odkazová schránka pri mesačných programoch.