Mirko

Člen
  • Počet príspevkov

    1 834
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Všetko, čo pridal Mirko

  1. Neodpovedali zatiaľ, možno sa to niekde stratilo. Ale už som to urgoval.
  2. Dobrý deň, riešením môže byť skupina Magenta 1 - https://www.telekom.sk/magenta1/ Ale len v tom prípade, ak sú všetci členovia rodiny v Telekome. Iné možnosti bezplatného telefonovania medzi sebou, ako to má napr. Orange nie sú.
  3. Dobrý deň, skúste stiahnuť Speedtest for Windows, https://www.speedtest.net/apps/windows premerajte, ak by boli hodnoty rovnaké, volajte na technickú podporu 0800 123 777.
  4. Dobrý deň, kontaktujte zákaznícku linku 0800 123 456 alebo napíšte cez kontaktný formulár https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam
  5. Dobrý deň, finančné prostriedky sú určite pripísané na účte, ale spracovanie v systémoch ST môže trvať deň-dva.
  6. To ale teraz neznamená, že u každého to tak bude... Ja mám napríklad rýchlosť a odozvu v norme, a veľa iných ľudí taktiež..
  7. s

    Dobrý deň, nie, nevadí.
  8. Dobrý deň, je mi ľúto, ešte stále nemám odpoveď z príslušného oddelenia. Budem to urgovať.
  9. Dobrý deň, optický internet vidím dostupný vo Vinnom. Klokočov, Kaluža a Jovsa majú len v časti obce dostupný VDSL. Vašu lokalitu v zozname plánovaných lokalít nevidím, posielam na preverenie, či sa niečo do budúcna plánuje.
  10. Dobrý deň, preverím a dám vedieť.
  11. Lokalitu v zozname plánovaných lokalít nevidím, posielam ďalej na preverenie.
  12. Dobrý deň, samozrejme, preverím. Poprosím Vás ešte o zaslanie Vášho popisného čísla kvôli komplexnému prevereniu. Ďakujem.
  13. Dobrý deň, pozriem sa na to.
  14. Dobrý deň, možností je viac, tu to takto nevieme preveriť. Jediné čo vidím je, že v lokalite je spustená optika od 06.03.2020.
  15. Dobrý deň, situáciu budem konzultovať s projektantmi, po obdržaní vyjadrenia z ich strany Vám dám vedieť.
  16. Mám info od technikov že ešte počas tohto týždňa by to malo byť funkčné, tak uvidime
  17. Dobrý deň, nastavenie nájdete v návode na použitie, strana 29 http://www.inoteska.sk/sk/documentloader.php?id=1176&filename=c530.pdf
  18. Ahoj, posielam na preverenie, zatiaľ sa mi nezobrazuje projekt so spustením v dohľadnej dobe.
  19. Ďakujem, nahlásim ďalej nech to opravia. Skúste ešte keď tak zavolať na technickú podporu ak nefungujú tie kódy*21*, možno by vedeli poradiť.
  20. Za poplatok 9,90€ môžete kedykoľvek prejsť na nižší program. Niekedy sa dokonca tento poplatok ani neúčtuje, tvrdenie pracovníka na infolinke teda nie je pravdivé, že zmena je možná až po uplynutí viazanosti.
  21. Dobrý deň, presmerovanie si nastavujete na portáli Môj Telekom, cez voľbu Ostatné > Nastavenia pevnej linky. Služba je bezplatná, nie je potrebné nič aktivovať, len nastaviť si cez vyššie uvedenú voľbu.
  22. Nečakajte na linke ale napíšte cez chat na telekom.sk, tam tomu pochopia aj keď uvediete bridge mode, je to záležitosť pár minút dokým sa nahrá nová konfigurácia.
  23. Optika bohužiaľ plánovaná nie je.
  24. Optika bude vybudovaná v termíne nad 100 dní.
  25. Poprosím Vás o zaslanie presnej adresy do správy, lebo v lokalite sú rôzne termíny spustenia, chcem to preveriť presne pre Vašu adresu.