Mirko

Člen
  • Počet príspevkov

    1 255
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

113 Výborné

O Mirko

  • Hodnosť:
    Expert
  1. Cez e-shop: https://www.telekom.sk/fix/objednavka/-/scenario/e-shop/chytry-balik benefity sú uvedené na konci stránky (benefit viac za menej, možnosť zakúpiť zariadenia bezdrôtovej domácnosti).
  2. Dobrý deň, v prvom rade si skontrolujte, či máte dostatočný nominálny kredit (cez príkaz *121#). Premium SMS je možné uhrádzať iba z nominálneho, nie bonusového kreditu. Ak máte ten nominálny dostatočný, volajte na zákaznícku linku 0800 123 456 pre preverenie či je služba aktívna.
  3. Vyjadril som sa asi trochu zle - registračný formulár som nemyslel ten na stránke, ale ide o "zmluvu k Easy karte". Ak ale bol podpísaný, tak potom zlyhala aktivácia v systéme, a tam platí moja druhá časť odpovede - je nutné podať reklamáciu.
  4. Registračný formulár k Easy karte sa podpisuje pri preberaní SIM karty. Nikdy sa nepreposiela dodatočne. Pre vyriešenie Vášho problému je potrebné spísať reklamáciu na data@telekom.sk aby príslušné oddelenie preverilo aktivaciu SIM karty.
  5. Dobrý deň, áno, je to možné.
  6. Nie je známy termín spustenia 2 HD streamov na VDSL. Na predajni Vám dali zlú informáciu.
  7. V prípade že bol 10 krát zadaný zlý PUK, je potrebné vymeniť SIM kartu na predajni.
  8. Pri ADSL je obmedzenie na 1 HD a 1 SD stream, internet bude pri zapnutých boxoch pomalší a objednávku môžete zadať na zákazníckej linke 0800 123 456 alebo cez marketing@telekom.sk. Box Vám príde kuriérom.
  9. Do 20:00 pracuje technická podpora aj cez chat na tomto linku.
  10. Dobrý deň, ide o identifikačný údaj zákazníka. Nájdete ho v zmluve alebo si ho môžete vyžiadať na zákazníckej linke alebo cez marketing@telekom.sk
  11. V zóne Môj Telekom (telekom.sk/sso-prihlasenie) alebo na zona.telekom.sk
  12. Ak nemáte kód adresáta, na zákazníckej linke sa bez problémov overíte aj rodným číslom. Zavolajte tam dnes ešte raz, nech sa na to pozrú.
  13. Dobrý deň, na ktorejkoľvek predajni Vám ovládač bezplatne vymenia.
  14. Dobrý deň, sú to prihlasovacie údaje do siete (ktoré by ste zadávali keby si ich ONT samo nestiahlo zo servera), zároveň sú to aj prihlasovacie údaje do zona.telekom.sk