Mirko

Člen
  • Počet príspevkov

    1 042
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

87 Výborné

O Mirko

  • Hodnosť:
    Expert
  1. Dobrý deň, Keďže ste službu začali využívať počas fakturačného obdobia, bola Vám fakturovaná alikvótna čiastka od sprevádzkovania služby až do konca obdobia + služba na ďalšie fakturačné obdobie.
  2. ADSL je metalika, optika je optika (ktorá je rýchlejšia a spoľahlivejšia). Ak nie sú prenosové rýchlosti dostatočné, volajte technickú podporu 0800 123 777
  3. Splatnosť faktúry sa nedá odložiť, jedine splátkový kalendár.
  4. Dobrý deň, Ak sa s nimi neviete spojiť cez 0800 123 777, napíšte na techgroup@telekom.sk alebo cez chat na telekom.sk/nefungujemi. Z vlastnej skúsenosti viem, že aj náročnejšie a dlhšie trvajúce poruchy vedia promptne vyriešiť.
  5. Dobrý deň, ak ste nedostali žiadnu informáciu o zvýšení cien, kontaktujte nášho admina @Ľuboš.
  6. Pozor ale na zmluvnú pokutu, ktorá bude účtovaná pri predčasnom ukončení zmluvy (ak máte viazanosť).
  7. Kontakt na predajcov som nenašiel, ale v danej predajni je Pôjdeto servis, na ktorý som našiel tento kontakt: 0910 800 703 alebo tt-arena@pojdeto.sk Sú v jednej prevádzke, čiže sa môžu opýtať predajcov.
  8. Dobrý deň, nemáme možnosť kontrolovať stav skladových zásob jednotlivých predajní.
  9. Pri dome Vám vybudujú toto:
  10. Rozdiely v rýchlosti tam nie sú. Do 1Gbit/s stačí v pohode Cat 5e, na značke veľmi nezáleží, môže byť aj ten Datacom.
  11. Orange má akciu, stačí im dať najavo že máte záujem prejsť, a dajú Vám za 15€ neobmedzené volania a 2GB dát so spomalením po minutí (spomalenie už Telekom nemá). Nedávno som si hovoril že pre mňa je Telekom najvýhodnejší, ale opak je pravdou. Zajtra mám volať na retenčné, som zvedavý čo mi dajú..
  12. Dobrý deň, cez aplikáciu Magio Go v tablete alebo mobile. Treba sa prihlásiť cez účet ktorý je priradený k Vašej Magio TV a tak je možné meniť poradie.
  13. Dobrý deň, Žiaľ, to nie je možné. Nemá možnosť Vám to na Slovensku niekto prebrať a potom by Vám to preposlal? Do zahraničia sa totiž kódy nezasielajú a ani cez SMS alebo mail.
  14. V poriadku. Pre buducnost, ak boli vsetky platobne udaje zadane korektne, nie je dovod aby sa platba nespracovala. Platby su na ucte zvycajne na druhy pracovny den, ale spracovanie v systeme moze trvat niekedy aj 3-4 dni.
  15. Dobry den, aktualne to je mozne iba pri baliku Data navyse pre blizkych za 5,99€ kde je mozne prerozdelit 1GB dat. Inak to mozne nie je.