Mirko

Člen
  • Počet príspevkov

    1 198
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

107 Výborné

O Mirko

  • Hodnosť:
    Expert
  1. Dobrý deň, kvôli tomu, že predĺženie zmluvy pre produkty chytrého balíka je možné 6 mesiacov pred ukončením viazanosti.
  2. Dobrý deň, buď na predajni alebo je možné zaslať kuriérom po objednávke cez zákaznícku linku. Ovládač stojí 9,90€
  3. Dobrý deň, výsledky súťaže budú zverejnené tu: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/aplikacia-telekom-sutaz
  4. K dispozícii je aj 5Ghz ONT : https://www.telekom.sk/wiki/zariadenia/sagemcom-5655ac
  5. Kontaktujte oddelenie pokrytia na coverage@telekom.sk
  6. Dobrý deň, odstúpenie od zmluvy bolo možné iba do 14-tich dní a iba ak bola uzatvorená mimo predajne (čiže cez e-shop, zákaznícku linku a pod.). Ak máte paušál viac ako dva týždne, vtedy je možné zrušenie iba so zmluvnou pokutou.
  7. Tak pri kódovaní ovládača sa kóduje iba zapnutie, stĺmenie hlasitosti a zosilnenie/zoslabenie. Možnosť ovládať hlasitosť cez Magio box tak nie je dostupná. Jedine odkódovať a ovládať cez Magio box. Ale v tomto prípade sa už nedá zapínať/vypínať TV jedným ovládačom.
  8. Dobrý deň, ak je na adrese kam chcete služby preniesť Magio dostupné, tak áno.
  9. Dobrý deň, ide o chybu na strane Telekomu ktorá trvá už asi pol roka (a už by to mohlo byť konečne opravené. Kedy cca. to bude, @Ľuboš?). Zatiaľ je zmena možná cez zákaznícku linku 0800 123 456, cez e-mail marketing@telekom.sk, kontaktný formulár TU, alebo cez admina ktorého som vyššie spomenul.
  10. Dobrý deň, firmware v danom zariadení nie je možné zmeniť, nakoľko ide o zariadenie manažované Telekomom a aktualizáciu firmwaru môže vykonať iba Telekom.
  11. Dobrý deň, keďže sa v liste spomína FTTH, tak ide o klasickú optiku kde sa budú poskytovať rýchlosti ktoré sú dané poskytovanými balíkmi - 15/1 Mbit/s ; 60/6 Mbit/s ; 300/30 Mbit/s ; 950/100 Mbit/s, čiže to, čo je uvedené v liste bude pravdepodobne chyba. Pre istotu však presné znenie listu zašlite na coverage@telekom.sk, kde Vám to overia priamo pracovníci oddelenia pokrytia.
  12. Ďakujem za odpoveď a inak je to paušál Áno M, nie Happy M. Takže to plati aj v tomto prípade, že sa dáta iba spomalia? 

    1. Mirko

      Mirko

      Za málo ;) 

      Nie, pri paušáloch Áno sa dáta úplne zastavia. 

  13. Pre zaradenie do súťaže je potrebné odpoveď napísať sem:
  14. Dobrý deň, ovládač je potrebné nakódovať podľa značky TV. Návod nájdete tu: https://www.telekom.sk/documents/10179/548762/Manual+univerzalneho+ovladaca+Phillips+A4+10_15.pdf/837cbe40-c2ac-4bad-b0ee-920ebdeaea32
  15. Dobrý deň, nie, pri Happy sa dáta iba spomalia. Kontaktujte technickú podporu 0800 123 777.