Mirko

Člen
  • Počet príspevkov

    1854
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

225 Výborné

O Mirko

  • Hodnosť:
    Expert
  1. Dobrý deň, predpokladaný termín dokončenia výstavby je 30.11.2020.
  2. Dobrý deň, - 2-3 mesiace pred koncom aktuálnej viazanosti (viazanosť zistíte v aplikácii Telekom) Preveriť je to možné: - cez zákaznícku linku 0800 123 456 - kontaktný formulár http://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/ - chat na telekom.sk
  3. Zatiaľ sa optika neplánuje, ale lokalita je zaradená do plánovacieho stretnutia, do budúcna sa to teda môže zmeniť.
  4. Projekt sa realizuje, optika bude vybudovaná, termín je nad 100 dní.
  5. Optika zatiaľ plánovaná nie je. Odporúčam podať podnet na zlepšenie pokrytia cez mapu pokrytia.
  6. Aktuálne optika plánovaná nie je. Do budúcna sa to ale môže zmeniť.
  7. Optika na tejto ulici aktuálne nie je plánovaná. Z mojej strany požiadavku prijali ako podnet, čiže lokalitou sa budú zaoberať na plánovacom stretnutí. Z Vašej strany odporúčam cestou stránky telekom.sk - mapa pokrytia podať podnet. V ideálnom prípade sa môžete pozbierať aj viacerí, ktorí takýto podnet zadajú.
  8. Ďakujem za trpezlivosť. Optika sa teraz realizovať nebude. Do budúcna to však nie je vylúčené, lokalita bude prejednaná na plánovacom stretnutí.
  9. Mám na mysli termín spustenia nad 100 dní, nie termín začatia prác
  10. Toto by som videl ako systémovú chybu, podľa mňa bude stále tá objednávka akoby rozpracovaná.. ale keď prišli prihlasovacie údaje tak by to malo byť v poriadku. Skúste sa ozvať na technickú podporu nech sa pozrú či bolo zariadenie aktivované. Podľa mňa technicky je všetko v poriadku a služby by mali byť funkčné, len možno ich niečo blokuje v systéme.
  11. Presne tak. Postupne mi prichádzajú odpovede na žiadosti zo začiatku októbra, čoskoro by mali prísť ďalšie, medzi ktorými je aj Vaša lokalita.
  12. Stále platí, že termín je nad 100 dní. Presnejší termín mi nebudú môcť poskytnúť ani na oddelení.
  13. Ja si myslím, že ešte nebola korektne ukončená objednávka služby v systéme. Po jej ukončení by mala prísť SMS o vybavení objednávky, ktorá obsahuje aj prihlasovacie údaje. Skúste zajtra zavolať na zákaznícku linku alebo napísať na chat na telekom.sk, nech sa na to pozrú.
  14. https://zive.aktuality.sk/clanok/149321/telekom-na-vianoce-dvojica-zariadeni-tri-sluzby-zadarmo-pre-vsetkych-a-mobilna-tv-k-pevnym-sluzbam/
  15. Dobrý deň, ohľadom stavu riešenia tejto požiadavky kontaktujte zákaznícku linku 0800 123 456 alebo napíšte cez kontaktný formulár https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/, prípadne cez chat na telekom.sk.