Mirko

Člen
  • Počet príspevkov

    962
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

83 Výborné

O Mirko

  • Hodnosť:
    Macher
  1. Dobrý deň, ak skončí viazanosť, je možné predĺžiť zmluvu na ďalšie 2 roky a získať buď zariadenie od 1€ - notebook, powerline alebo bezdrôtový set výrobkov, poprípade benefit Viac za menej . vyššia služba na 3 mesiace za cenu nižšej. Na pobočke Vám podali zlú informáciu - platí to, čo som napísal vyššie. Avšak, tieto veci je najvhodnejšie riešiť cez e-shop, kde získate v prvých dvoch faktúrach aj web zľavu.
  2. Dobrý deň, odkiaľ máte takúto informáciu? Ceny sa zvyšujú iba za pevné služby (internet, TV, pevná linka).
  3. Už aj zive.sk https://www.zive.sk/clanok/133528/telekom-pokryl-cast-bratislavy-novou-frekvenciou-spustil-internet-pre-firmy/
  4. Oni na tieto veci reagujú celkom promptne, takže predpokladám že to bude každú chvíľu, ale podľa mňa si ešte overia podrobnosti cez presscentrum .
  5. Práve to je tá agregácia, to znamená že čím viac užívateľov je pripojených na sieť, tým je rýchlosť nižšia, pretože pásmo sa rozdeľuje pre všetkých zákazníkov rovnako. Tak isto to je pri optike aj pri DSL internete..
  6. Dobrý deň, ak ide o nejaké nové programy alebo výmeny SD za HD programy, v súbore kanálovej mapy vypadne logo, ale behom niekoľkých týždňov je doplnené, väčšinou pri najbližšej aktualizácii kanálov.
  7. Dobrý deň, to tieto boxy ešte dávajú k Magio TV? Čo sa týka aktivácie boxu, tak po doobjednaní a jeho vyskladnení sa v sklade skenuje S/N kód priamo k Vašej objednávke, a akonáhle je doručený, systém vykoná aktiváciu boxu. Ak je akýkoľvek problém, treba v prvom rade reštartovať ONT - aj keď tu by to už asi nepomohlo. Každopápadne, zavolajte na technickú podporu 0800 123 777 alebo napíšte cez chat na https://www.telekom.sk/wiki/zariadenia/modemy-a-routre , pretože mi príde akoby bolo niečo so SW. Technik na linke preverí problém a prípadne vyšle technika, ktorý box v prípade potreby vymení.
  8. Dobrý deň, ak nefungujú predplatené dáta, kontaktujte marketing@telekom.sk na preverenie danej veci. Rovnako môžu preveriť prečo nefungovali v aj minulosti.
  9. Dobrý deň, to je samozrejmé, pretože internet je agregovaný do pomeru 1:55. Keďže v noci používa internet menej používateľov, je rýchlosť oveľa vyššia.
  10. Výmena SIM karty sa nedá urobiť cez SMS. Pre bezplatnú výmenu je potrebné ísť na predajňu, alebo sa dá aj kuriérom, ale tam asi bude nutné uhradiť poplatok za doručenie.
  11. Rado sa stalo
  12. Dobrý deň, na tomto routri to nie je možné.
  13. Dobrý deň, V e-shope je pri každom zariadení uvedená cena ktorú zaplatíte jednorazovo pri preberaní zariadenia, a čiastka ktorú budete uhrádzať mesačne. Nikde nie je uvedená jedna suma - vždy sú dve tak ako som spomenul.
  14. Napadlo mi že či by nepomohlo pripojiť ho k počítaču a vyhľadať tú zložku, a ak by ju ani počítač nezobrazil, tak jednoducho ju podľa mňa stačí vytvoriť a tam presunúť skladbu
  15. A už Vám 4G predtým fungovalo? Ak ste v pokrytí, máte 4G SIM, mobil nastavený na režim LTE, malo by to fungovať. Vyskúšajte SIM kartu v inom telefóne ak máte takú možnosť, alebo sa poraďte s technikom - 0800 123 777. Z Vašej strany je všetko OK, takže problém vidím v systéme, ale na to príde len technik.