Mirko

Člen
  • Počet príspevkov

    1 131
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

95 Výborné

O Mirko

  • Hodnosť:
    Expert
  1. Dobrý deň, áno, je to možné.
  2. Dobrý deň, sledovanie a zároveň nahrávanie je podmienené využitým profilom. Predpokladám, že máte DSL, kde je 1x HD a 1x SD. Ak sa nahráva HD program, môžete tom istom alebo na druhom boxe sledovať SD program, alebo SD program nahrávať (ale v tomto prípade už môžete sledovať len nahrávané programy).
  3. Zmluvná pokuta je zaúčtovaná hneď v poslednej faktúre po zrušení služieb.
  4. Odstúpenie od zmluvy na základe zmeny cenníka pre pevné služby nie je možné vždy. Cenník sa síce pravidelne mení, ale menia sa väčšinou ceny pre doplnkové služby, nie ceny samotných balíkov. Takéto odstúpenie bolo možne do augusta, keďže vtedy sa menili práve tie ceny balíkov.
  5. Ani nie zlá zákaznícka skúsenosť, ale blbý systém. Podľa všetkého ide o jednosmernú komunikáciu - Telekom dá info externej firme, samozrejme Telekom zákazníkovi oznámi termín realizácie, a z akéhokoľvek dôvodu ak sa pripojenie nerealizuje, tak sa o tom zákazník a ani Telekom nedozvie - nemá ako. Technici sami nezavolajú že sa bude meniť termín, a externá firma asi nemá prístup do interného IS. Možno sa tento problém vyskytuje iba vo firme s ktorou som inštalácie riešil.. ešte ale dodám že tie tri inštalácie sa nevykonali po sebe, ale každý mesiac jedna. V tomto by som navrhoval zmeny, aby bola komunikácia a následné riešenie problémov s ext.firmami promptnejšia .
  6. Dobrý deň, aktuálne v súboroch plánovaného pokrytia lokalita uvedená nie je. Odporúčam zadať podnet cez mapu pokrytia, poprípade je možnosť podať petíciu. https://www.telekom.sk/wiki/mapa-pokrytia
  7. @Samer303 @Tataracik, snažím sa nájsť alternatívnu cestu riešenia problému. Uvediem svoj príklad - dával som zriadiť služby na troch adresách. Dohodol som termíny, ktoré boli potvrdené, ale ani jeden termín nebol dodržaný. Každý jeden termín bol urgovaný, ale urgencie sa nebrali v ohľad. Následne som musel cez externú firmu sám zákazku dohľadať, a zistil som, že žiadne urgencie reálne doručené neboli. Čiže ty môžeš podať žiadosť cez emailcentrum alebo zákaznícku linku, ale je to ti platné na dve veci.. Myslím si, že oveľa jednoduchšie je nájsť kontakt na externú firmu, ako podávať podnet na reklamačné oddelenie a čakať na odpoveď niekedy viac ako týždeň. Uznávam však že máte obaja pravdu - zákazníka nemá čo externá firma zaujímať, a tak nezostáva nič iné ako to riešiť cez centrum služieb zákazníkom..
  8. No ale nie stále musí byť na vine práve Telekom. Služby zriaďujú externé firmy, a moje skúsenosti preukázali že externé firmy urgencie a požiadavky z Telekomu vôbec neberú do úvahy. Treba si preto zistiť ktorá firma to prevzala (podľa lokality si nájsť na telekom.sk) a skontaktovať sa s tou firmou.
  9. Dobrý deň, aktuálne nie. Po uvoľnení novej verzie aplikácie to bude možné.
  10. V poriadku, aj tak je potrebné zavolať na linku technickej podpory, keďže toto nie je uživateľsky odstrániteľný problém. Takto sa na to môže technik pozrieť priamo v ústredni (pozrie Vašu aj susedovu linku).
  11. Dobrý deň, volajte linku technickej podpory 0800 123 777, môže sa jednať o výpadok v celej Vašej lokalite.
  12. Dobrý deň, áno, Slovak Telekom s Vami uvedenou spoločnosťou spolupracuje.
  13. Dobrý deň, Magio Go je služba bez viazanosti. Je možne ju zrušiť kedykoľvek.
  14. Dobrý deň, Magio Go je služba bez viazanosti. Je možne ju zrušiť kedykoľvek.
  15. Pôvodné telefónne číslo je nutné odstrániť a nadelegovať Vaše aktuálne číslo.