Mirko

Člen
  • Počet príspevkov

    1 397
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

142 Výborné

O Mirko

  • Hodnosť:
    Expert
  1. Zavolajte na technickú podporu 0800123777
  2. Dobrý deň, stav objednávky Vám preveria na linke 0800 123 456 alebo na marketing@telekom.sk, prípadne cez online chat na telekom.sk
  3. Dobrý deň, urgujte požiadavku emailom na techgroup@telekom.sk.
  4. Dobrý deň, nie, je len jedna verzia. Alternatíva je stránka m.telekom.sk, ale tá neposkytuje možností ktoré má originál aplikácia.
  5. Teoreticky môže nastať aj to, že v systéme je chybne uvedený termín spustenia. Čiže určite sa obráťte na kontakt, ktorý som Vám poskytol. Upozorním len na to, že odpoveď Vám môže prísť aj o týždeň - dva.
  6. Sme radi, že to dobre dopadlo
  7. Dobrý deň, predpokladaný termín ukončenia výstavby je 31. 05. 2020.
  8. Dobrý deň, Ide o Trenčín, však? Ak áno, tak aktuálne sa neplánuje výstavba optickej siete v danej lokalite. Odporúčam zadať podnet na rozšírenie pokrytia na https://www.telekom.sk/wiki/mapa-pokrytia.
  9. Dobrý deň, SMS lístky, predplatné služieb, prémiové služby a pod.
  10. Nie, v tomto prípade to nie je možné. Ak ste podpisovali dodatok na predajni, strácate právo na odstúpenie do 14-tich dní v zmysle občianskeho zákonníka.
  11. Podrobný výpis je možné vystaviť tuším len za obdobie posledných troch mesiacov.
  12. Dobrý deň, ak pre chybu eshopu nie je možné vykonať prolongáciu, tak skúste napísať na chat na stránke telekom.sk, prípadne na FB Telekom SK, myslím, že by malo byť možné zadať objednávku s vianočnými akciami aj cez tieto kanály.
  13. Dobrý deň, realizácia rozširovania optickej siete nie je len v kompetencii Slovak Telekomu, ale hlavne v externých firmách, ktoré realizujú výstavbu. Vzhľadom k tomu, že k rozšíreniu sú nutné rôzne povolenia a pod., môže sa rozšírenie predĺžiť, dôvodov môže byť mnoho. Vo Vašej obci som našiel 2 termíny - 30.06.2020 a 31.10.2020. Odporúčam informovať sa na oddelení pokrytia - coverage@telekom.sk aby Vám uviedli bližšie informácie, určite to budú preverovať so zodpovednou osobou za vedenie výstavby.
  14. Dobrý deň, pri Magio IPTV (cez DSL alebo optiku) môžete archív využívať na všetkých ponúkaných Magio boxoch. Podmienkou je samozrejme aktívny balík archívu (S,M,L)
  15. Dobrý deň, menované služby určite nebránia korektnému stiahnutiu a využívaniu aplikácie, preto poprosím aby ste zaslali žiadosť o preverenie na aplikacia@telekom.sk. A už vôbec nie je nutné rušiť služby práve kvôli inštalácii aplikácie.