Mirko

Člen
  • Počet príspevkov

    1 264
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

114 Výborné

O Mirko

  • Hodnosť:
    Expert
  1. Dobrý deň, na SMSky sa blokovanie u operátora nevzťahuje, to sa rieši jedine tým, že mobil má funkciu ktorá z toho ktorého čísla vie blokovať SMS správy. Na úrovni operátora to ale možné nie je.
  2. Dobrý deň, Zašlite lokalitu a číslo parcely na pokrytie@telekom.sk, nech sa Vám vyjadria.
  3. Aplikácia ako aj portál Môj Telekom sa synchronizujú cca. každé dva dni, to znamená, že ak je nejaká zmena v programoch (prechod na vyšší/nižší paušál a pod.), zmena sa neprejaví hneď ale o cca.2 dni. Ak by aj po dvoch-troch dňoch služba v aplikácii nebola zmenená, pošlite tel.číslo na aplikacia@telekom.sk aby to preverili.
  4. Dobrý deň, tvar SMS je VT VYP, bez podčiarkovníka.
  5. Dobrý deň, iba v hotovosti.
  6. Dobrý deň, informujte sa na pokrytie@telekom.sk
  7. Dobrý deň, v časti Faktúry a podrobné výpisy > Faktúry si máte možnosť zobraziť detaily faktúr a zároveň možnosť exportu a tlače faktúry.
  8. Dobrý deň, spárovanie platby trvá niekedy dlhšie, odporúčam kontaktovať pohladavky@telekom.sk, kde priamo preveria stav platby.
  9. Zavolajte na technickú podporu 0800 123 777.
  10. Cez e-shop: https://www.telekom.sk/fix/objednavka/-/scenario/e-shop/chytry-balik benefity sú uvedené na konci stránky (benefit viac za menej, možnosť zakúpiť zariadenia bezdrôtovej domácnosti).
  11. Dobrý deň, v prvom rade si skontrolujte, či máte dostatočný nominálny kredit (cez príkaz *121#). Premium SMS je možné uhrádzať iba z nominálneho, nie bonusového kreditu. Ak máte ten nominálny dostatočný, volajte na zákaznícku linku 0800 123 456 pre preverenie či je služba aktívna.
  12. Vyjadril som sa asi trochu zle - registračný formulár som nemyslel ten na stránke, ale ide o "zmluvu k Easy karte". Ak ale bol podpísaný, tak potom zlyhala aktivácia v systéme, a tam platí moja druhá časť odpovede - je nutné podať reklamáciu.
  13. Registračný formulár k Easy karte sa podpisuje pri preberaní SIM karty. Nikdy sa nepreposiela dodatočne. Pre vyriešenie Vášho problému je potrebné spísať reklamáciu na data@telekom.sk aby príslušné oddelenie preverilo aktivaciu SIM karty.
  14. Dobrý deň, áno, je to možné.
  15. Nie je známy termín spustenia 2 HD streamov na VDSL. Na predajni Vám dali zlú informáciu.