Mirko

Člen
  • Počet príspevkov

    1 358
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

140 Výborné

O Mirko

  • Hodnosť:
    Expert
  1. Dobrý deň, zavolajte na zákaznícku linku 0800 123 456 alebo pošlite email na marketing@telekom.sk.
  2. Dobrý deň, o zrušenie je možné požiadať aj písomne, viď: https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/ako-mozem-poziadat-o-zrusenie-zmluvy-pre-sluzby-pevnej-siete-Telekom a samozrejme viete takto písomne vypovedať aj jednu zo služieb, a následne zvyšné dve predĺžite. Ale ak máte čas, odporúčam riešiť to na predajni.
  3. Aké máte zariadenie (ONT, router)? Ak Huawei tak ten dokáže prenos 300Mbit len v jednom porte, ostatné sú 100Mbit. Keď odpojíte PS4 od routera a zapojíte PC, mali by ste dosiahnuť 300Mbit.
  4. Všetko je funkčné. Reštartujte box.
  5. Dobrý deň, požiadavku zašlite cez kontaktný formulár alebo e-mailom na marketing@telekom.sk, prípadne sa zastavte na predajni. Cez fórum toto nie je možné riešiť.
  6. To žiaľ nie, ja by som to tiež preposlal len na tú emailovú adresu ktorú som Vám poskytol. V tomto poprosím o pomoc admina - @Ľuboš.
  7. ešte skontrolujte či máte kábel minimálne Cat 5e
  8. Dobrý deň, kontaktujte linku technickej podpory 0800 123 777, aby Vám premerali parametre linky a prípadne zadali riešenie na technika.
  9. Počkajte na riešenie z technickej podpory. Štandardne sa poruchy riešia do 3 dní. Každopádne ale je možné poruchu aj urgovať, opätovným zavolaním na linku technickej podpory alebo cez e-mail techgroup@telekom.sk
  10. Dobrý deň. Predpokladaným termínom pre spustenie vo Vašej lokalite je 30.08.2019 ak niečo výstavbu neovplyvní. Nie je totiž jednoduché vybudovať optickú sieť naraz v celom meste. Skúste sa poprípade obrátiť na pokrytie@telekom.sk, po overení s osobou ktorá riadi výstavbu v danej oblasti Vám budú vedieť podať bližšie info a reálny termín spustenia.
  11. alebo napíšte reklamáciu na podnet@telekom.sk
  12. Z oddelenia pokrytia sa čaká na odpoveď zvyčajne týždeň, najviac dva.
  13. Niektoré vplyvy, ktoré zabraňujú zriadeniu služieb sú známe až pri zriadení služieb (napríklad nie je voľný port v ústredni a pod.).
  14. Dobrý deň, zrušenie paušálu je možné aj písomne zaslaním žiadosti na adresu Slovak Telekom, a.s., Bajkalská 28, 81762 Bratislava.
  15. Dobrý deň, áno, malo by to fungovať - po inštalácii ovládačov pre Linux, ktoré stiahnete tu: https://www.telekom.sk/wiki/zariadenia/3g-a-4g-modemy-a-routre