tatikdede

Člen
  • Počet príspevkov

    5
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Príspevky odoslal/-a tatikdede


  1.  

    Ahoj hubajaro, keď chceš využívať SMS bránu, musíš byť Aktívny správca. Pozri sa po prihlásení na Profil - Delegácie - Delegované na mňa - Zobraziť delegácie, či tam máš Aktívny správca. Ak máš iba Na čítanie, najskôr si cez ružový štvorec vyplň Žiadosť o delegovanie, prípadne najskôr vymaž číslo na čítanie a potom Žiadosť vyplň. 

     

    Aké delegovanie?Čo je to za slovo?Používam aj internetbanking a keď sa prihlásim na svoj účet tak sa dostanem kde chcem bez akéhosi DELEGOVANIA...


  2.  

    V tom starom systéme všetko fungovalo bez delegovania. Ja sa nechcem delegovať, ja chcem poslať SMSku, lebo z klávesnice mobilu je to nepríjemné. Lenže u vás to je z klávesnice počítača ešte horšie, vlastne sa mi to doteraz nepodarilo. A myslím, že nie som až taký blbec, vyštudovaný inžinier počítačov a 40 rokov praxe, občas robím aj webovú stránku.
    V Česku sa posielajú SMS-ky (do vlastnej siete) úplne zadarmo a väzba účtu na mobilné číslo slúži len k tomu, že sa to číslo do správy dá ako spiatočné. Slováci T-mobilu musia za to platiť. Vlastne nemusia, lebo s týmto novým rozhraním to hlási, že na odoslanie SMS človek nemá oprávnenie a keď si zvolí autentizačný kód na mobil, tak žiadna SMS nepríde, možno je to tým, že som trvale na roamingu v zahraničí, neviem.
    Ďalšia vec: zobrazenie stavu kreditu. Na titulnej stránke mi to píše, že mám 8 eur, keď vyberiem Spotreba, tak mám 26 rozpísaných na 8 nominálnych a 17 bonusových. Prečo to vlastne rozlišujete? A mám teda 8 alebo 25? Hlavne, že sa to zobrazuje konskými čislicami. Mne by viac vyhovovalo, keby pod tým bolo posledných povedzme 10 hovorov / správ atd, proste za čo sa mi strhlo kolko kreditu a myslím tým aj príchodzí roaming. Lebo tá správa na mobil po každej akcii je obtazujuca a neda sa vypnut, ja si to chcem v kľude pozrieť, keď mám čas a chuť, a nie, keď potrebujem rýchlo volať ďalšie číslo.
    Nešlo by to vrátiť na to staré rozhranie?

    Na tom ste ešte dobre,ja sa nemôžem dostať k faktúre,ktorú chcem uhradiť...

    odpoveď sa páči : 2 osobám

  3.  

    Ahoj @0908810022,

    odpoveď od @Lienka som označil ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 

    V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže :)

    Prajem pekný deň

    Matej

    MATEJ.O čom to tu píšeš?Keď sa chcem dostať na faktúru a vyplatiť ju,tak mám veľký problém.To sa skôr dostanem do databázi NASA alebo Pentagonu...