Jerremy

Člen
  • Počet príspevkov

    5
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Jerremy

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Pekný deň, chcel by som si aktivovať elektronickú komunikáciu na portáli telekom.sk, našiel som aj formulár na stránke, otázka ale znie, môžem ho vyplniť z novou adresou trvalého pobytu keď som zmenu ešte nebol nahlásiť v Telekome? Teda musím skôr nahlásiť zmenu trvalého pobytu ako vyplním dohodu o elektronickej komunikácii? Je možné urobiť zmenu trvalého pobytu elektronicky či musím ísť do "kamennej predajne"?
  2. aby som to uzavrel, Internet sa podarilo nakoniec prepísať, samozrejme nie z dátumom 1.7.2016 ako bolo napísané na zmluve ale 1.9.2016, zvyšné 2 mesiace som si mal "vyreklamovať". Vyriešil som to radšej dohodou z novým majiteľom.
  3. Pár mesiacov dozadu som sa odsťahoval z podnájmu. Mal som tam Magio TV, Internet, pevnú linku, proste služby od Telekomu na moje meno, adresa bola písaná majiteľa domu. Keď som riešil sťahovanie samozrejme som chcel poriešiť aj tieto služby a tak sme sa s pani domácou vybrali do pobočky Telekomu aby sme preniesli tieto služby na jej meno, keďže mala o služby záujem. Bolo presne 2.6.2016 keď sme podpisovali zmluvu o zmene účastníka. Pani v Telekome mi povedala že od nového účtovacieho obdobia budú služby prepísané, t.j. od 1.7.2016. Dnes je 29.9.2016 a zmena, podľa tety v Telekome "dvojdňová záležitosť" stále neprebehla. Priznám sa nijako som neoveroval či sa prepis vykonal, až potom ako mi prišla faktúra za 7. mesiac v auguste, zavolal som na zákaznícku linku kde mi povedali že prepis evidujú ale bol uzavretý ako dokončený ale nebol fyzicky vykonaný, vraj ma bude kontaktovať pracovník Telekomu aby to so mnou doriešil. Po vyše týždni sa mi samozrejme nikto neozval, tak som šiel osobne do predajne kde som prepis uskutočnil. Teta mi ale nijako nepomohla, vraj vidí v systéme že sa to rieši ale nevie s tým nič urobiť pretože to musia urobiť priamo pracovníci Telekomu (?!), vraj mám ešte počkať. Tak som čakal ďalší týždeň, znova som volal na zákaznícku linku, kde mi to zdvihol milý pán, popísal som mu čo sa stalo, ubezpečil ma že do troch dní je problém vyriešený, vraj mi osobne zavolá keď to bude hotové. Prišla mi aj SMS z číslom "požiadavky". Dnes je presne 10 DNÍ od telefonátu na zákaznícku linku a stále nemám prepis uskutočnený. Nemôžem si pomôcť, ale som veľmi sklamaný. Najlepšie na tom je že upomienku že som nezaplatil faktúru nezabudli poslať. Som veľmi zvedavý, koľko dní to nakoniec bude trvať. Z banálnej "dvojdňovej záležitosti" sa stala záležitosť na viac ako 119 DNÍ.. Som sklamaný TELEKOM...
  4. Tak po dlhšej dobe sledovania internetu sa veci diali asi tak, že po tom ako som sem napísal prvý príspevok, neviem či náhoda alebo vyššia moc, internet šiel dosť dlhú dobu dobre, nevypadával, akurát sa objavovala situácia že raz za čas sa zhoršila odozva (ping okolo 2000 na minútku) potom sa to rozbehlo, internet nevypadol, router bol dostupný (pingnutelný) pri lagu bez problémov. Posledný týždeň sa ale výpadky vyskytli znova, jeden deň bolo aj 5-6 výpadkov, na druhý deň nič. Neviem čomu pripísať problémy, možno problémy s napájaním (v dome kde mám internet je trošku problematická elektrika) alebo je problém na strane routra resp. providera, fakt netuším. Najviac čo nechápem je že keď vypadne internet, nedostanem sa rozhranie routera, ping na router neprechádza ale magio ide bez problémov. Viem že je tam nastavená vyššia priorita na Magio ale prečo vypadnú len 2 porty to mi je záhadou...
  5. Zdravím, už dlhšiu dobu mám MAGIO internet aj z televíziou, služba bežala dlhý čas v pohode, sem tam síce sekol obraz, sem tam vypadol internet na pár sekúnd, ale to všetko bolo v pohode, pred dvoma mesiacmi ale začal internet vypadávať takmer pravidelne, čo je ale zaujímavé, počas výpadku internetu Magio televízia pripojená do toho istého routera funguje. Výpadok je náhodný a trvá okolo 5 minút. Včera popoludní a večer to vypadlo 4x. Mal som router Vigor, po nahlásení závady mi ho vymenili za ZTE II, a problém pretrváva, dokonca mám pocit že na novom routeri to robí častejšie. Počas výpadku sa na router nedá pripojiť, zostane neviditeľný aj v lokálnej sieti, vypadne aj WiFi, takže káble by som vylúčil, ale MAGIO televízia počas výpadku funguje bez problémov. Od kolegov v práci som počul že s týmto problémom nie som jediný a aj oni majú s týmito výpadkami skúsenosti. Vedeli by ste mi niekto poradiť v čom môže byť problém, resp. čo to môže spôsobovať? Má ten router nejakú ochranu, resp. vypína porty pri nejakej špecifickej situácii alebo problém môže byť predsa len v LAN kábloch, či je na trase medzi mnou a providerom? Prosím poraďte.