salma56

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O salma56

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1.               Chcem smartfón.          
  2. Aj môj syn mal paušál so 75% zľavou, ale žiadne poslanie SMS správy o skončení viazanosti, ani žiadne volanie, aby si zmenil paušál. Telefonicky sme volali na zákaznícku linku a reklamovali sme to. Žiadna odpoveď. Potom sme išli na pobočku v mieste bydliska, že chceme prejsť na Easy . Vraj nepustí systém, aby sme prišli na druhý deň. Druhý deň nám výpoveď dali o dva mesiace, lebo vyučtovaie obdobie je od 22-teho do 21-teho, čiže 21-veho nepustil systém, ale 22-ho je na výpoveď pozde. Aký je to prístup k ľuďom, ktorí majú v Telekome 4 paušály a 2 internety, a využívajú služby 14 rokov? Naozaj ostáva iba porozmýšľať o prechode k druhému operátorovi.