filomena78

Člen
  • Počet príspevkov

    9
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

4 Neutrálna

O filomena78

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. ahoj Selena   tu na stranke je navod http://www.telekom.sk/osobne/pomoc-a-podpora/casto-kladene-otazky/ako-mozem-podat-reklamaciu?catID=1872&subcategoryID=1883&step=1 A co reklamujes ? 
  2. hmm...normalne ci to je to  neviem, ale viem ze inak by som ten telefon co mam nemala, bo nedala by som za neho naraz 300€
  3. Ahoj Winnetou, zistis to na telekom stranke, aha: Informácie o spotrebe dát pri Mobilnom internete, za ktorý dostávaš faktúru, môžeš získať počas pripojenia z tvojho dátového zariadenia cez link http://m.telekom.sk/tmcc Informácie o spotrebe dát pri Mobilnom internete, ktorý si dobíjaš kreditom, môžeš získať počas pripojenia z tvojho dátového zariadenia cez link http://tmcc.telekom.sk
  4. sorry, zle som to skopirovala, tu je odpoved: SIM karta a úvodný kredit sú platné 90 dní odo dňa jej aktivácie, následne sú SIM karta a kredit platné 12 mesiacov od posledného dobitia kreditu (Easy Time, Easy Free). Informácie o aktuálnej výške vášho kreditu na Easy karte a jej platnosť zistíte zavolaním na bezplatnú linku 123 50, voľba 1 a 3. Zároveň si na tejto linke pod voľbou 3 a 4 môžete aktivovať potvrdzujúce SMS o zmene kreditu. Po prijatí alebo odoslaní spoplatneného hovoru, po dobití kreditu, po odoslaní spoplatnenej SMS správy alebo po uskutočnení dátového prenosu vám pošleme SMS správu o zmene kreditu. Zostávajúcu výšku kreditu si môžete kedykoľvek jednoducho overiť aj prostredníctvom svojho telefónu: zadajte kód *111#odošlite ako hovor (zeleným tlačidlom)na displeji telefónu sa vám po chvíli zobrazí aktuálna výška vášho kreditu, platnosť kreditu a  platnosť kartyslužba je dostupná a bezplatná aj z roaminguSlužba je bezplatná a prístupná aj z roamingu.
  5. toto som nasla na ich stranke   nformácie o počte prevolaných minút na Pevnej linke v aktualnom mesiaci je možné získať na bezplatnej zákazníckej linke 0800 123 456. Hovor je potrebné uskutočniť z príslušnej telefónnej linky, na ktorej chcete overiť spotrebu.  Na priebežnú kontrolu spotreby volaní prostredníctvom internetovej stránky www.telekom.sk je potrebná aktivácia doplnkovej služby Detailný výpis odchádzajúcich volaní. Za používanie tejto doplnkovej služby účtujeme mesačný paušálny poplatok podľa aktuálneho cenníka 0,88 eur s DPH. Náhľad k výpisu sa poskytuje na mesačnej báze prostredníctvom webovej stránky www.telekom.sk, konkrétne cez záložku E-vypisy/E-faktúry. 
  6. Tam máš normálne 2-ročnú záruku. Nabehni na predajňu Telekomu so záručným listom a opravia ti ho.
  7. ahoj,   v tvojej druhej fakture...inac na webe si vies pozriet ako budu vyzerat tvoje faktury ked si nakupujes cez online shop
  8. Ahojte, neviete niekto, kde by som mohla najst navod k tomuto dialkovemu?  
  9. Ahoj, pre Magio TV musis mat od Telekomu Internet, alebo pevnu linku, pre SATa OPTIK je to jedno od koho mas internet