Jan Sulo

Člen
  • Počet príspevkov

    8
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O Jan Sulo

  • Hodnosť:
    Asistent

Nedávni návštevníci profilu

509 zobrazení profilu
  1. Mne tiez bolo povedané že maťom pracujú ale asi tak ako na všetkom celý Telekom stojí za nič najprv nalakaju a potom staraj sa ako chces ak sa dá treba čím skôr preč
  2. Telekom takýmto spôsobom akurát dosiahne to že ľudia začnú odchádzať ku konkurencii.podobny problém bol aj s rodicouskou kontrolou v Telekom apk stále sa to riešilo a stále to nešlo a potom nejakým zázrakom to začalo fungovať a nikto ani ospravedlnenie nenapísal zákazníkom veď načo hlavne že majú peniaze
  3. Akoze čo stou mozaikou toľko Telekom robí stále to nejde ale hlavne že za to platime??
  4. Takže už je to vyše mesiaca a stále sa nič nezmenilo s rodičovskými službami nechápem prečo alebo načo púšťate niečo do aplikácie keď to nefunguje.Dufam že sa dočkám rozumnej odpovede.Dakujem
  5. Ja už som písal na ten email čo mi poslali ohľadne aplikacie,a odtiaľ mi nič neprišlo.Urciye je problém s aplikáciou a nedokážu stým nič spraviť.ja sa pýtam prečo to tak dlho trvá
  6. Dobrý deň chcem sa spýtať prečo mi prestalo zobrazovať synove telefónne číslo v rodičovských službách pritom sa ťa služba aktivovala keď sa kupovala som karta.Dakujem za odpoveď
  7. Tiež by som sa pridal k otázne kedy bude dostupná aplikacia Môj telekom pre WP
  8. Ahojte chcel by som sa spytat na ponuku telefonov pre program Happy XL volania v baliku Magenta 1 nikde nemozem najst ponuku telefonov.dakujem