redboss30

Člen
  • Počet príspevkov

    5
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O redboss30

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Tak som včera zistil z inej rýchlej siete (čo potvrdilo moje domnienky), že tie porty sú fakt stále zatvorené, hoci mám pre ne v routri nastavené pravidlo, aby boli otvorené. Do svojej siete sa zvonka vôbec nedostanem. Už sa to na fórach aj riešilo, že akciový D Link 2641R má akýsi "oklieštený" firmware a port forwarding (ale aj niektoré iné funkcie) môžu byť problém. No nič.. Skúsim zavolať na pôjdeto.sk. Vraj za 9,90€ rozbehajú na diaľku cez sieť čokoľvek. Ak nie, peniaze vrátia. Je to partner Telekomu. Taktiež som ochotný v najhoršom prípade investovať aj do nového (neakciového) routra, ibaže netuším, ktorý je dobrý (moc sa v tomto neorientujem). Viem iba že musí mať vstup RJ11 a nie RJ45. Peniaze nie sú problém.. Mimochodom môj upload je 570 kB/s a to by malo určite stačiť.
  2. Presne. Kamere som nastavil statickú IP 192.168.1.3 (nemení sa ani po reštarte routra).    V jej nastaveniach bolo defaultne nastavené HTTP port 88, HTTPS port 443 a ONVIF port 888 (čísla portov sa dajú samozrejme zmeniť). Ak pristupujem z domácej siete, tak do prehliadača (aj do appky) zadávam adresu http://192.168.1.3:88. Obraz (live video) pekne vždy ihned naskočí a nie je s tým problém. Vo forwarde portov na routri som teda zadal: IP 192.168.1.3 počiatočný port 88 (443) a koncový port 88 a to isté som urobil s portom 443. A potom som z mobilnej siete (wifi na mobile vypnuté) zadal do prehliadača: 210.xx.xx.xx:88 , skúšal som taktiež :443 a vypísalo mi,že sa stránka nedá zobraziť, lebo server neodpovedá. Myslím,že ak by bol niektorý port správne otvorený,dostal by som sa z mobilnej siete aspoň do settings, alebo aspoň k prihlasovacím údajom kemery (tak ako z domácej siete), ked už nie k live prenosu. Ale vôbec nič.. Podľa mňa sú tie porty zatvorené a ja netuším v čom je problém. Kedˇ budem doma, skúsim požiadať toho kamoša, ale šance tomu nedávam. Mimochodom dík,že sa mi venuješ.
  3. Neviem aký je rozdiel medzi POČIATOČNÝM  a VEREJNÝM portom. Zadáva sa iba počiaťočný a koncový port. Mám v tom zozname routra "nahádzané" snád všetky varianty a kombinácie k tej IP kamere, čiže aj rovnaký poč.a koncový port 88, aj 443 a taktiež aj rôzne rozsahy portov, ale všetky sú po overení stále zatvorené.   Ano, presne v tom tvare adresu zadávam http://210.xx.xx.xx:88 alebo :443 a nič. Žiaľ inú možnosť ako cez GPRS doma nemám, to by som musel ísť do najbližšieho mesta s 3G pripojením, alebo požiadať kamoša a to som nesúšal. Ved načo aj, ked sa otvorené porty dajú overiť na nete z mojej siete. Skúšal som v mobilnej sieti aj cez prehliadač, a aj cez appku.
  4. Prajem pekný deň. Zakúpil som si vonkajšiu IP kamerku a ani za ten svet sa na ňu neviem pripojiť z vonka (cez internet). Vo vnútornej sieti všetko funguje ako má. Mám verejnú IP (dokonca statickú) a v nastaveniach tohoto routra som porty 88 a tiež 443 presmeroval na IP adresu kamery. Pri overení "otvorenosti" portov mi ale stránky na ktorých sa to dá overiť vypisujú, že konkrétne porty sú stále zatvorené. Pritom ich mám v zozname OTVORENYCH PORTOV. Nastavenia som niekoľkokrát uložil a router reštartoval. Pokúšal som sa pripojiť na kameru pre overenie aj cez mobilnú sieť (mám doma iba GPRS), no bezvýsledne. 3 dni sa s tým trápim :o(. ĎAKUJEM