a.z.u.z18

Člen
  • Počet príspevkov

    8
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O a.z.u.z18

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. Zdravím. Už približne tri dni nemôžeme využívať služby od Telekomu, konkrétne Magio tv a internet L. Nie sme jediný, keďže tieto služby nejdú všetkýn rodinám z paneláku. Nejaký ..inteligent.. Osádzal značku a pritom zničil rozvodovú skriňu uloženú v zemi. Na koho sa máme obrátiť, aby sme zbytočne neplatili za dni ktoré nepoužívame Vaše služby? Ďakujem za pomoc.
  2. Zdravicko. Oprava prebehla, kedze problem mal cely panelak, problem bol v kabloch v zemi. Dnes s pracami skoncili, chcem sa opytat v akom case mozem ocakavat obnovenie sluzieb?
  3. Skatulkou som myslela Huawei box :) no uz som volala podporu.....zistilo sa ze pred deviatov rano bol vypadok.........vyzera to tak ze vdaka tomu sa bud poskodil Huawei box alebo znovu opticky kabel......uvidime co povie technik.....
  4. Na wifi routeri svietia kontrolky pekne jak maju ale na cierne skatulke (neviem jak sa tomu hovori :) tie kontrolky nesvietia :(
  5. Ahojte. Chcem sa spytat. Mam internet L + Magio televiziu a dnes sa mi stala taka vec, ze po prichode z obchodu bolo vsetko seknute. Nez som tam sla vsetko bolo v poriadku. Po prichode domov bola telka seknuta a net nesiel.....siet mi to vyhlada, dokonca ma pripoji, len nenacitava stranky.
  6. Zdravim. Da sa vyjazd servisneho technika zaplatit spolu s fakturou, alebo sa mu plati na mieste?
  7. Zdravím. Chcem sa opýtať, kde sa môžem informovať o Vašich zamestnancoch. Konkrétne sa jedná o jedného agenta, ktorí mi zaklopal na dvere s ponukou od Telekomu. Chcem sa informovať o jeho dôverihodnosti. Ďakujem.
  8. Zdravim. Koncom juna mi konci viazanost na internet a kedze nemam zaujem predlzit zmluvu ako mam postupovat pri skonceni?