Miloš Martovič

Člen
  • Počet príspevkov

    543
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

203 Výborné

O Miloš Martovič

  • Hodnosť:
    Macher
  • Narodeniny: 10/13/79

Nedávni návštevníci profilu

9587 zobrazení profilu
  1. Ak menu TV nevyzera tak ako na fotke, nemate tv so systemom android tv, ale len s uzavretym systemom a s nadstavbou smart tv 3, takze to toho tv sa neda doinstalovat nic.
  2. Ak máte zmluvu po novom, Magio GO funguje aj tak len na jednom zariadeni, a to len v mobile, tablete alebo PC. Prihlacovacie udaje su posielane do smsky, takze skuste pohladat tam, inak treba kontaktovat Telekom, aby vam ich preposlal.
  3. Pokial neni v zozname, stiahnut appku na USB a doinstalovat manualne. Magio_GO_3.0.26.apk
  4. To tohto typu urcite nie, kedze to neni Android tv
  5. @ickogasparovic To je velmi odvazna prognoza 🤣
  6. @Tataracik Magio Go funguje aj na android tv uplne normalne, to, ze nemas teraz pristup, neznamena, ze nefunguje. Pokial by si si predplacal normalne Magio GO, fungovalo by ti to normalne, v 4K je tam Eurosport a Travel Channel už teraz.
  7. Ak mas na mysli aplikaciu Magio GO, do menu sa aplikacie sa dostanes tlacidlom Return, vybehne hore lista, dalej sipkami a na potvrdenie strednym tlacidlom.
  8. A co ti brani to vyuzit? Pokial mas ako zakaznik Magio Televiziu, tak Magio Go mas v cene, box mas zrejme v najme, ten staci vratit na pobocke.
  9. Ku kazdemu magioboxu potrebujete zvlast sadu powerline. Cize jeden uz zapojeny mate, druhy zapojite rovnako dalsou sadou.
  10. @krsko.peter123 Nikde sa neregistruje, prihlasovacie udaje ti prisli v smske, pokial ich nemas, zavolaj na podporu a preposlu ti ich.
  11. CT Art v ponuke je, vysiela od 20:00 na pozicii CT
  12. Nuž ako píšeš, nie je tam
  13. Myslím, že to funkčné nie je zatiaľ. USB by funkčné malo byť, odporúčam im napísať sem, mne zatiaľ vždy poradili. aplikacia@telekom.sk
  14. Da sa, povol nezname zdroje a nainstaluj Magio_GO_v1.2.0_apkpure.com.apk
  15. Účastník má okrem ďalších práv uvedených v Zmluve alebo niektorej súčasti Zmluvy právo najmä: g) požiadať o dočasné prerušenie poskytovania Služieb, maximálne však v celkovom súhrne na dobu 6 mesiacov za každý bežný rok trvania Zmluvy (s výnimkou predplatených služieb), ak to nie je v rozpore so Zmluvou, a to za podmienok špecifikovaných v Zmluve, Cenníku alebo Osobitných podmienkach. V prípade akceptácie žiadosti Podnikom bude poskytovanie Služieb automaticky obnovené po uplynutí dohodnutej doby prerušenia, najneskôr však po uplynutí 6 mesiacov odo dňa prerušenia poskytovania Služieb, ak nie je dohodnuté inak.