Lenka S.

Člen
  • Počet príspevkov

    16
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

6 Neutrálna

O Lenka S.

  • Hodnosť:
    Inštruktor
  1. @Michal Poliak   Ahoj. K 10.12.2014 bolo ukončené poskytovanie programov Viac, Relax, Podnikateľ a Podľa Seba - pre všetky typy transakcii. Momentálne sú v ponuke výhodné programy Happy - v ktorých je zahrnuté všetko čo zakazník potrebuje - volania v rámci SR, EÚ, poprípade ďalšich svetových krajín / SMS, MMS a samozrejme internet v mobile.  Po skončení viazanosti Tvoje číslo nemôže byť nefunkčné. Ale máš možnosť prejsť na nový program - podľa vlastných predstav v cenovej hladine, ktorá Ti bude vyhovovať.  Určite Ti viac informácii priamo k Tvojmu tel. číslu poskytnú na bezplatnej zakaznickej linke 0800123456.  Pekný deň.     
  2. @Adro   Ty sa musíš fakt veľmi nudiť.  A Tvoja otázka je veľmi relatívna.  Máš na to nejaké podložené fakty?  Človek je  však od prírody veľmi nespokojný a často hľadá dôvod na kom si tu nespokojnosť vyvršiť.  Samozrejme je ak skupina ľudí, ktorá ma právo byť nespokojná.  A nemyslím si, že Telekom sa nesnaží dať  veci doporiadku, práve naopak.  Nikto a nič nie je a nebude dokonalé.   
  3. @miska1903   Elektronická faktúra je  v PDF formáte, podpísaná elektronickým podpisom, pre jej otvorenie nie je potrebné žiadne heslo, pokiaľ si zakazník nepožiadal o zasielanie zaheslovaných faktúr.  Heslo je zaslané pri aktivácii faktúry, na dané notifikačné číslo.  Prostredníctvom portálu "Môj Telekom" si môžete administrovať e-mailovú fakturačnú adresu, heslo a telefónne číslo pre notifikáciu. Prípadne môžete o jeho zaslanie požiadať telefonický na bezplatnej zákaznickej linke 0800 123 456, pokiaľ Vám zaheslovaná faktúra nevyhovuje, môžete požiadať o zasielanie faktúr bez potreby zadavania hesla.  Pekný deň. 
  4. SMS

    @radkask   Ahoj, neobmedzené sms/mms sa vztahuju len na SR, cize do Ciech je to spoplatnené (0,15 eur/sms). A čo sa týka voľných minút, neviem ktorý varian Happy paušálu máš, ak ten nový NAJ, tak voľne minúty môžeš využiť aj na volania do EÚ a zaroveň aj na príjem roamingových hovorov v EÚ. 
  5. @lusilla3   Ahoj, je to presne tak ako povedal @Viercidlo, pri inkase je den splatnosti faktúry dňom kedy je inkaso realizované,  v prípade, že je suma na uhradu vyššia ako inkasný limit alebo ak sa na účte nenachádza dostatok prostriedkov na zaplatenie faktúry alebo je inkasná platba odmietnutá zo strany banky je potrebné faktúru uhradiť iným spôsobom. 
  6. @Ivan Paško   Magenta 1 je vyhodny produkt, je to balik internetu, televize a paušálov.  Takmer každá jedná domácnosť na Slovensku internet a TV využíva a k tomu je možnosť získať 4 výhodne paušály, podmienkou je rovnaka adresa vlastníka a členov.  Cena 40 eur je tarifná cena, ktorá sa ponížuje o zľavy v aktuálnej akcii, resp. pre Telekom zakazníka sa uplatňuje vernostná zľava.  Ak nepotrebuješ nový mobil, tak sa Ti cena za paušál výrazne zníži.  Telekom ma v ponuke rôzne paušály či už s viazanosťou alebo bez, taktiež program Bez záväzkov, kde si zaplatiš len to čo spotrebuješ alebo easy kartu, kde je viacero výhodných balíkov, či už na telefonovanie, sms a taktiež aj internet.  Výber je bohatý.   
  7. voľba 2,1 je priama voľba na znovupripojenie (bol vypadok tejto voľby), preto som uviedla priame spojenie s financnym, co je volba 2,0  :) 
  8. @michal richter   Je potrebné kontaktovať finančné odd., na platenom tel. čísle 123 13 - potom zadaj voľbu 2, 0.  Nech sa páči :)
  9. @Veronika1608 @Tomáš yachan   Skúste si reštartnúť tel. (vypnúť/zapnúť),  malo by to pomôcť.  Výpadok internetu bol nielen v ramci BA a okolia, ale v rámci celého SR.
  10. @Ivan Paško   Netvrdila by som, ze v terajsich pausalom Happy je mensi objem dat v plnej rychlosti pre internet v mobile. Zavisi to od daneho programu, tak ako  to bolo aj pri starych programoch Podľa Seba. Dokonca program Happy XL ma k dispozícii az 4 000 MB dát v plnej rýchlosti. Zároveň pokiaľ sa využíva TV a INTERNET minimálne v balíkoch "L" - je možné využiť program MAGENTA 1, kde je novinkou nový program "Happy XL data", ktorý je prispôsobený práve "novej generácii" zakazíkov, ktorý využívajú väčší objem dát. V tomto programe je 3 000 MB dat, zaroveň 100 voľných minút do všetkých sietí, vrátene EÚ a neobmedzené volania v sietí Telekom mimo špičký (19:00-7:00) a víkendy.  
  11. @Ľuboš Ďuriak @riso2221   V súčasnosti sa už staré paušály neposkytujú,  paušály Happy sú prispôsobené aktuálnych požiadavkam zakaznikov, t.j. hovory v rámci našich sietí, ale aj v rámci EÚ, sms/mms a internet v mobile,  k Happy paušálom sa každému zakazníkovi uplatní výhodná vernostná zľava, poprípade iný druh zľavy.  Určite konečný výsledok "program vs. cena" bude výhodnejší ako pri starom paušály. 
  12. @elfa   Mobilné telefóny sa v súčasnosti v Telekome už poskytujú neblokované.