Jiří Jirutka

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

2 Neutrálna

O Jiří Jirutka

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. V aplikaci je možnost platby kartou, avšak nepřináší to žádné zrychlení oproti platbě bankovním převodem. Po úšpěšné úhradě je v aplikaci a ve vašem systému neuhrazená faktura ještě 2 dny a stává se, že v této době dostanu upomínku. Jak je to možné? Když platím v obchodě, také nemusím čekat 2 dny, než dostanu zboží, to samé na eshopech, zaplaceno ihned. I když jsou data v apce aktualizovaná po X hodinách, měla by být tímto způsobem faktura zaplacená ihned po úspěšné platbě, jinak to nemá smysl.
  2. Otázka zněla, proč data nejsou stále aktualizovaná. Já bych to také ocenil. Zřejmě je v systému nějaký technický nedostatek.
  3. Vážený Telekome, mám mobilní internet s modemem Gital, Vadí mi vaše tvrzení, že mobilní internet je neomezený, co není pravda. Po stažení 10GB dat je internet omezený přenosovou rychlostí. Uvádění při lovu zákazníka že je neomezený, je lež, protože po dosažení limitu dojde ke změně vlastností služby k horšímu a to se nazývá omezení. Na tuto věc mě při uzavírání služby nikdo neupozornil, i když jsem se na to přímo ptal: Je stanovený nějaký limit, po kterém dojde k omezení služby? Odpověď byla: Váš mobilní internet nemá žádná omezení.
  4. Nevím jestli toto fórum čte i někdo kdo dizajnuje produkty od Telekomu, ale Telekom by se měl vzpamatovat, jestli chce být konkurence schopný. Řada lidí jsou vybavení i kvalitními satelitními přijímači či smart tv se zabudovaným DVB-S2 přijímačem, které jsou svými funkcemi skoro vždy vyspělejší než jejich hloupé set top boxy a ještě za pronájem. Proč si pronajímat něco, co už doma mám? A proč mít na stole další dálkové ovládání? Minulý rok bylo avízované, že Telekom bude mít v nabídce i jen CI+ modul s kartou, to je optimální řešení a v takovém případě bych možná uvažoval i o službě Magio. To je podobné, jako kdyby nešla SIM Telekom do jiného mobilu než od Telekomu, co bylo kdysi běžné, než to EU zatrhli. Vážený Telekome, poslouchejte požadavky svojich zákazníků a snažte se jim vyhovět, přinese vám to další ovoce.