Horniklukisms

Člen
  • Počet príspevkov

    14
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

6 Neutrálna

O Horniklukisms

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. na zamyslenie je skúsiť iného predajcu, ktorý bude ochotnejší, skús zavolať, možno ti skôr poradia a prepis potom vybavíš na predajni po nastavení akcie a všetko ti zostane ako bude v zmluve dohodnuté
  2. Pokiaľ si zmluvu uzatvárala na RČ, tak máš podľa zákona nárok na odstúpenie od zmluvy do 14 dní, je jedno, kde si zmluvu uzatvárala. AK je to však na IČO, tak nárok zaniká.
  3. Ak chceš ponuku prekonzultovať, tak môžeš priamo s pracovníkmi Telekomu na linke.
  4. zavolaj na zákaznícku linku a nechaj si poradiť, keď si dlhoročný zákazník, tak určite niečo pre teba nájdu :)
  5. Ahoj, neviem, či si využíval dáta pred 2 rokmi v roamingu. Vtedy stál 1MB 4 €. Myslím, že keď máš dáta v rámci paušálu a máš dátové balíčky, ktoré si vieš kúpiť za pár €, je dosť veľký pokrok. Nemôže byť predsa všetko zadarmo...  
  6. takže vyriešené a do budúcnosti máš ešte v zálohe Power line, ktorý používam aj ja, keď budeš mať optickú TV a budeš potrebovať 2 boxy :)
  7. Ahoj, doma ho nutne čakať nemusíš, dá sa s ním dohonúť na doručení v rámci mesta alebo okolia. Len dvihni telefón, keď Ti bude volať! :)
  8. No operátori sú nútení znižovať ceny paušálov. Pred pár rokmi neboli ešte neobmedzené volania, SMS ... za niečo, čo teraz platíme 20 € sme pred rokmi platili 50 €, preto bol operátor schopný aj viac dotovať mobil. Teraz dotuje paušál viac a menej telefón ... nie je predsa charita :D
  9. Tvoje PS znamená, že ani vlastne nič riešiť nechceš. Keď nepovieš o svojej požiadavke, čo chceš ako Ti môže niekto vyhovieť? Zavolaj a spýtaj sa Ty na možnosti, povedz svoju predstavu a aspoň porozmýšľaj o ponuke, ktorú dostaneš ... keď niečo chceš riešiť.
  10. Ahoj, pokiaľ máš nejakého známeho, ktorý získal kupón, tak ten Ti ho môže povedať. Ak ho vymazal, stačí poslať SMS s textom KUPON na 12323. Kupón získaš Ty pri predĺžení programu. Ten si vieš potom uplatniť na ďaľší program alebo ho niekomu darovať.
  11. Ahoj, každý zákazník je posudzovaný individuálne podľa platobnej disciplíny .... pokiaľ máš nejaké konkrítne požiadavky, treba sa spýtať, povedať o nich ... nie hneď riešiť prenos čísla. V tom prípade je jediný priestor na vyjadrenie sa zo strany operátora až po požiadaní o prenos čísla. Mne zatiaľ operátor vždy vyhovel k spokojnosti a prebil konkurenčnú ponuku. :)
  12. Ahoj, v tomto prípade Telekom nerozlišuje operátora pevnej siete. Volanie na geografické číslo pevnej linky je v rámci programu bezplatne.
  13. Ahoj, pokiaľ Ti bolo povedané na linke, že dostupnosť je v systéme max. do 6 Mbit/s je to kvôli technickému šetreniu, ktoré bolo na danej linke spravené. Jediná možnosť ako tam poslať technika je vytvoriť objednávku na zmenu na VDSL, pokiaľ prejde systémom k technikovi, tak je potom na ňom, aby potvrdil dostupnosť vyššej rýchlosti VDSL internetu.
  14. A už ti niekedy fungovalo LTE? Je to síce pravda, že je pri každom programe Happy, ale v niektorých prípadoch nie je automaticky aktivované.