JürgenVonHelmut

Člen
  • Počet príspevkov

    79
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

6 Neutrálna

O JürgenVonHelmut

  • Hodnosť:
    Znalec
  1. @nervacik22 ak si kartu nedobil viac ako rok, tak ti expirovala a mozes ju vyhodit. Ak si to chces potvrdit, tak sa informuj sa cez chat na telekom stranke alebo im zavolaj na infolinku. Zo zahranicia sa dovolas cez +421 903 903 903.
  2. @mathyas0 podla dodatku si bral telefon na splatky, takze mas urcite narok na vratenie akontacie (19€) a aj vsetkych splatok, ktore si zaplatil. Chod na predajnu, kde si reklamaciu riesil, oni urobili chybu, tak trvaj na svojom, pretoze na to narok urcite mas. Dodatok, v ktorom je akcia jasne stanovena, mas podpisany oboma stranami, takze ti splatky musia vratit. Pripadne to hned ries s veducim predajne. Drzim palce
  3. @mathyas0 uz som ti napisal tu https://forum.telekom.sk/topic/11667-reklamacia/. je jedno, kde podas reklamaciu, vzdy to riesi iba jedno oddelenie...
  4. @mathyas0pozri si v dodatok. Ide o to, v akej akcii si telefon bral. Myslim, ze len vo vianocnej akcii 2014 predaval telekom telefony na splatky k pausalom Happy. Ten, kto bral telefon v tejto akcii, 3x sa mu pokazil a poziadal o vratenie kupnej ceny (pred odovzdanim do servisu na diagnostiku, podpisujes to aj v servisnom protokole), ak bola zavada uznana servisom, tak dostal nazad akontaciu aj mesacne splatky. Ale ak bol telefon brany mimo tejto akcie (co je zrejme tvoj pripad), potom nejde o splatky. V cenniku uvadzaju, ze sa jedna o drhuhu cast mesacneho poplatku za pausal Happy (pozri print screen). V tomto pripade mas narok len na vratenie poplatku, ktory si zaplatil pri kupe telefonu (akciova kupna cena) v tvojom pripade 20€. Ale ak ta zle informoval predajca a tym ovplyvnil tvoje rozhodnutie, napis reklamaciu tu: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/, alebo ak chces osobne alebo aj na office@telekom.sk. Vzdy si treba precitat co podpisujes a uistit sa, ze to chapes spravne. Vela stastia
  5. Novu SIM kartu ti mozu za poplatok poslat aj cez kuriera, ak mas pausal, no len v ramci SR. K tomu, aby ti ho poslali, potrebujes ID kod (pre identifikaciu), co su 4 posledne cisla PUK kodu. Zrejme ti ostava uz len navsteva predajne
  6. Cez portal "Moj Telekom" sa k nim uz nedostanes, napis na office@telekom.sk.
  7. Pausal ti zvysia aj bez osobnej navstevy predajne a predlzovania zmluvy. Napis cez chat na webstranke alebo mozes zavolat na linku 0800 123 456.
  8. Cau, telekom naozaj posielal nove 4G SIM karty, no asi len vybranym zakaznikom, inak by si ju uz mal. Okrem toho ti ju bezplatne vymenia na predajni alebo mozes zavolat na 0800 123 456, ale ak mam dobre info, uctuju si za dorucenie SIM karty kurierom cca 6€.
  9. pokial viem, tak kurier dorucuje zasielku hned na druhy alebo treti den, samozrejme len ak je to pracovny den, najneskor vsak do 5 pracovnych dni.
  10. Skus naformatovat kartu, niekedy to pomoze. Potom si nastav v samotnej aplikacii "fotoaparat" ukladanie fotiek do pamate SD. 
  11. @nikita428 operator ti nedokaze zablokovat prichadzajuce hovory a SMS len z jedneho cisla. Ale ak mas telefon s Androidom, alebo iPhone, cislo mozes zablokovat priamo v telefone, nezalezi v akej sieti je.
  12. Napada mi uz len zavolat na technicku podporu 0800 123 777 a tam to nahlasit. Alebo napisat podnet cez web: https://www.telekom.sk/wiki/mapa-pokrytia
  13. @Diatribe87 suma zmluvnej pokuty  zavisi od pausalu, ktory si beries a od typu telefonu. Ked si beries pausal s telefonom je samozrejme vyssia. Od podpisu dodatku suma kazdym dnom klesa a budes to mat aj v spominanom dodatku. 
  14. @lenicka2606 cislo by si mala mat funkcne cca do 24 hodin. Ak to potrebujes urychlit, bud posli doklad o uhrade na pohladvaky.mob@telekom.sk, alebo zavolaj na linku financneho odd. 12313, ale je to spoplatnene volanie.
  15. ja mam vypnute lokalizacne sluzby a ak ich aj zapnem kvoli navigacii, tak v nastaveniach lokalizacnych sluzieb mam nastavene, ktore aplikacie mozu a ktore nemozu vyuzivat lokalizacne sluby a urcovanie polohy.