Lovaš Štefan stelov

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Lovaš Štefan stelov

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. bistova odpoved mi nepomohla - tie udaje som vedel, ale ako som pisal, nevedel som sa skontaktovat s poskytovatelom. Je smutne, ze telekom sa z toho absolutne vymanuje, a vsetko necha na riesenie klienta. Mohli by tieto sluzby tretim osobam prehodnotit a selektovat podvodnikov od serioznych ziadatelov o tieto zluzby. Ba najidealnejsie by bolo aby telekom mohol tieto sluzby deaktivovat. Takto sa mi javi, ze telekomu tento stav vyhovuje (asi maju z toho nejaky prijem). Z toho dovodu asi sluzby telekomu nebudem pouzivat a ani odporucovat mojmu okoliu. AMEN
  2. kto ma skusenosti uctovanim sluzby blue orange, alebo digitalvirgo (?). Jakym sposobom sa da deaktivovat sluzba (aktivovane nebolo). Poskytnute tf c. sa nehlasi, na mail neodpovedaju !!! Vdaka za radu