Rád by som sa podelil aj so svojou skúsenosťou. Sme malá firma, v súčastnosti zákazník telekomu, máme 2 paušále a 1 mobilný internet. Platím za toto všetko cca 55 eur mesačne. Pri uzatváraní zmluvy sme brali 2 telefóny (také šroty že až - jeden je už v koší). Tak som sa rozhodol od Telekomu žiadať teraz viac. V máji mi končí viazanosť na všetky tieto produkty. Moje požiadavka bola jasná: predĺženie všetkých paušálov tak ako sú, mesačne nech sa to zmestí do 60 eur a k tomu Lumia 830 a Lumia 930.. Namiesto toho, aby sme sa seriózne dohodli na predĺžení zmluvy, milá pani s ktorou som telefonoval dvíhala na mňa hlas a arogantne sa so mnou rozprávala. To by som ešte prežral, ale ponuka s ktorou prišla bola smiešna: nakoľko sú to drahé telefóny (na internete sa dajú kúpiť 830 za 220 eur a 930 za cca 280 eur - posúďte sami pri výške paušálu či je to drahé), môžu mi ponúknuť akurát tak najlacnejší tablet plus predĺženie programov za 55 eur mesačne. Smiešne, keď doteraz som platil 55 a splácal som ešte 2 telefóny. Čiže k ničomu sme sa nedopracovali. Chvala bohu, že mi táto viazanosť končí, smer Orange Slovensko. A s trápnymi ponukami na zvýšenie paušálu (napr. minúty do EÚ ktoré ani nepotrebujem) idú na mňa už 2 mesiace. Neustále SMS, pošta a podobne. Keď sme prichádzali ako noví zákazníci tak bolo všetko v pohode a po skončení 2 ročnej viazanosti sme dostali ako darček za vernosť vyššiu cenu na paušál a nič k tomu.