Dagmar Nižnanská

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

4 Neutrálna

O Dagmar Nižnanská

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Pokračovanie:  Nakoniec sme sa dostali k HUAWEI 550, ze teda na ten nárok mam, plus sa mi zvýši mesacne o 4eur a doplatím 1eur. Ked som sa pýtala na polodotykové telefony ze tie uz nie sú v ponuke lebo boli veľmi kazové. Prezentujete sa ako Vam záleží na vernosti a ako máte prozákaznícky prístup... HAHA! To nemyslíte vážne! Na tejto pobočke som sa uz davnejsie stretla s odmeraným prístupom ale včera ma to teda dosť prekvapilo. Neviem asi to ide s Vami dole vodou po vstupe 3. operatora alebo fakt neviem prečo je to takto.. Dobre vsak slnko svieti, nič sa nedeje ale tieto 2r budú moje posledné :) Pekný den všetkým zamestnancom Telekomu
  2. Milý Telekom, chcem sa podeliť o svoju skúsenosť (bohuzial negatívnu). Včera (21.4.) som navštívila martinsku pobočku. Uz vo februári som sa informala v Žiline ze si môžem zobrat telefon kedze mi bude koncit v aprili paušál. Som nenáročný používatel, mam polodotykový telefon, nikdy som nemala Smartfon a ani som nikdy nevyužívala internet v mobile. Tento mesiac mi prisla sms citujem: "TERAZ VAM DAME 2 SMARTFONY pri predlžení zmluvy s pušálom HAPPY S! SONY XPERIA M2 za 5eur/ mes a další 4G Smartfon SONY XPERIA E3 ako bonus."Povedala som si tak dobre vezmem to a druhý telefon možem darovať. Podotýkam som Váš zákazník asi 10r, na paušál min. 5r. Prišla som včera na pobočku a hned ako som si sadla na stoličku bolo jasné že tu nie som vítaná. Pohrdavý výraz zamestnanca (mladý chalan) mi dal jasne najavo že asi očakával finančne zaujímavejsieho klienta. Ukazal mi katalog s mobilmi ale len veľmi odmerane. Po chvili som si vybrala LUMIA 635, isiel ju zobrat, ukazal mi ju a potom zrazu zahlásil (nieco si pozrel v PC): "Ale vy na toto vlastne nemate narok!" Pýtala som potom este na 2 mobily ale tiež neboli hodné "mojej úrovne". "Vy platíte veľmi málo na to aby sme vam dali takéto drahé zariadenie!" Aha, dobre vedieť :) "Koľko vlastne mesačne platíte? Vy máte paušál HAPPY S a aby ste dostali 2 Smartfony musíte ist na HAPPY M alebo doplatiť 79,- !"
  3. Pokračovanie: Nakoniec sme sa dostali k HUAWEI 550, ze teda na ten nárok mam. Prezentujete sa ako Vam záleží na vernosti a ako máte prozákaznícky prístup...HAHA! To nemyslíte vážne! Na tejto pobočke som sa uz davnejsie stretla s odmeraným prístupom ale včera ma to teda dosť prekvapilo. Neviem asi to ide s Vami dole vodou po vstupe 3. operatora alebo fakt neviem prečo je to takto.. Dobre vsak slnko svieti, nič sa nedeje ale tieto 2r budú moje posledné :)  Pekný den všetkým zamestnancom Telekomu
  4. Milý Telekom, chcem sa podeliť o svoju skúsenosť (bohuzial negatívnu). Včera (21.4.) som navštívila martinsku pobočku.  Uz vo februári som sa informala v Žiline ze si môžem zobrat telefon kedze mi bude koncit v aprili paušál. Tento mesiac mi prisla sms citujem: "TERAZ VAM DAME 2 SMARTFONY pri predlžení zmluvy s pušálom HAPPY S! SONY XPERIA M2 za 5eur/ mes a další 4G Smartfon SONY XPERIA E3 ako bonus."Povedala som si tak dobre vezmem to a druhý telefon možem darovať.  Podotýkam som Váš zákazník asi 10r, na paušál min. 5r. Prišla som včera na pobočku a hned ako som si sadla na stoličku bolo jasné že tu nie som vítaná. Pohrdavý výraz zamestnanca (mladý chalan) mi dal jasne najavo že asi očakával finančne zaujímavejsieho klienta. Ukazal mi katalog s mobilmi ale len veľmi odmerane. Po chvili som si vybrala LUMIA 635,  potom zrazu zahlásil (nieco si pozrel v PC): "Ale vy na toto vlastne nemate narok!" Pýtala som potom este na 2 mobily ale tiež neboli hodné "mojej úrovne". "Vy platíte veľmi málo na to aby sme vam dali takéto drahé zariadenie! Koľko vlastne mesačne platíte? Vy máte paušál HAPPY S a aby ste dostali 2 Smartfony musíte ist na HAPPY M alebo doplatiť 79,- !