BEVEBE

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O BEVEBE

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. @Rado Pozdravujem Rado, chcem sa spýtať ako napreduje update? Pred mesiacom to bola otázka pár týždňov, to by malo znamenať, že už by to mohlo byť hotové. Môžeš mi dať vedieť?    Ďakujem  
  2. @Rado Úsmevné vyjadrenie. Ja som z toho pochopil, že si nemám kúpiť iný router, lebo mi MOŽNO nebude fungovať, čiže mám naďalej používať ten, ktorý je čiastočne nefunkčný. Čo sme tým vlastne vyriešili? ... Máte ten router otestovaný a optimalizovaný na tú službu... V prvom rade predávate router, ktorý má skryté vady, o ktorých zákazník nevie v čase, keď spraví rozhodnutie, že s Vámi podpíše zmluvu. Čiže asi aj zavádzate. Určite to nie je ale Tvoje rozhodnutie a týmto Ťa z toho nechcem viniť. Len prosím Ťa nerob chybu a nezavádzaj Ty druhý krát tu na fóre. Sem sme prišli tí, ktorí skutočne potrebujeme poradiť, pretože to zariadenie potrebujeme na "zarábanie" peňazí. A to už nie je sranda. Aké parametre a funkčnosť služby by ste nemali vedieť garantovať? Podľa mňa ako seriózny dodávateľ služby, by ste mohli otestovať iné zariadenie napr. to, ktoré tu vyššie odporučil ASUS a v prípade zákazníkov, ktorí nevedia využiť naplno funkcie Vášho routra z dôvodu jeho chybovosti, by ste im odporučili jeho kúpu. 
  3. Dík za odpoveď.  Preverím si, či viem na mojich zariadeniach nastaviť pevnú IP. Problém tlačiarne: tlačiareň mám nainštalovanú ako USB tlačiareň na datovom úložisku NAS QNAP. Až do výmeny routra fungovala stopercentne ako sieťová tlačiareň. Je možné, že niektoré nastavenia sú tým pádom v kompoch nesprávne. Pozriem. Skúsim vyresetovať nastavenia tlačiarní. Skúsil som tlačiareň nainštalovať cez USB na routri. Na jednom počítači funkčná bola, na druhom nie.    No a podstatná vec. Na fórach behá informácia o tých pevných adresách už pár mesiacov až rok. Podľa mňa je to skrytá vada, s ktorou toto zariadenie Telekom predáva. Myslím, že by bolo namieste povedať termín, kedy vadu odstráni. Je totiž na pováženie, či sa dá veriť, že to bude čoskoro ...
  4. Zdravím Vás, mám problém s týmto routrom. Pri pokuse o nastavenie druhej pevnej adresy sa router sekol a prestalo fungovať pripojenie. Musel som ho resetovať a čakať na obnovenie fabrických nastavení...  Rovnako nemôžem využívať sieťovú tlačiareň, na ktorú som pred inštaláciou vedel pristupovať z vaicerých počítačov v intranete (MacOS aj W7). Viete mi niekto napísať dôvod týchto problémov? Jedná sa v oboch prípadoch o "zámer" operátora? Ako mám danú situáciu riešiť? Obe funkcie potrebujem. Používam router pri podnikaní. Ďakujem