Jozef Murajda

Člen
  • Počet príspevkov

    9
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

3 Neutrálna

O Jozef Murajda

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. hore ako máš svoj profil klik naň, nastavenia a vľavo potom máš obľúbené kanály, potom si zvoľ zariadenie a môžeš presúvať
  2. nakoniec som našiel tu zmenu poradia, ale ako som spomínal nebolo by na škodu ak by tam bolo, ktorý kanal je aktívny a ktorý nie
  3. Zdravím, ak si dobre pamätám v starej verzií magio go bolo možné presúvať kanály na magio boxe. V tejto aktuálnej to neviem nájsť, je to niekde alebo táto služba pri aktualizácií zanikla? Ak nie je a hodlali by ste ju vrátiť bol by som vďačný, lebo presúvať kanály na magio boxe je strašne zdĺhavé a zbytočne komplikované. Taktiež ak si ešte dobre pamätám v starej verzií nezobrazovalo všetky kanály, aj rádio, preto aj po uložení poradia cez magio go, bolo potrebné stále ešte manuálne zmeniť poradie na magio boxe pri kanáloch ktoré sa nezobrazili. Tiež by nebolo na škodu ak by pri presúvaní cez internet zobrazilo, ktorý kanál je dostupný, čiže mám zaplatený balíček a ktorý je kódovaný.
  4. @Matthieu ochranu mám. lenže problém je v tom, že prepätie prišlo po ich telefonnom kábli a nenašiel som prepäťovku na RJ, ktorá by nebola jednorazová @bu2ckland hej prišiel, v pondelok mi už o pol 8 ráno volal,  človek musí čakať, lebo nechcú platiť ľudí, ostanú 5 a tí nestíhajú a ešte majú aj dovolenky samozrejme chyba bola v routry, naštastie to nedopadlo ako pri vigore, že ti odpáli všetko čo je cez kábel napojené, ale len napojenie xDSL  
  5. ja neviem, či si robíte zo vojich zákazníkov srandu alebo to myslíte vážne vďaka tomu, že vaša linka nie je chránenná proti prepätiu došlo k výpadku všetkých troch služieb (telefón, internet, TV), ktoré od vás ako dlhodobý zákazník využívam k výpadku došlo počas búrky v stredu 8.7. okolo 20 hodiny a do dnešného dňa služby nie sú dostupné, výpadok je riadne nahláseny a nik to nieje schopný dať do pôvodného stavu, pričom včera bol váš technik vedľa u suseda? to akože fakt? podľa automatickej SMS je štandartná doba riešenia 3 dni, nikde nie je spomínané, že pracovné!!! aj keď pre väčšinu je aj sobota pracovná to bol problém prísť na 5 minút technikovi, keď už bol vedľa?  a dnes sa už po neviem akom telefonáte na centrálu dozviem, že "by sa mal " technik dostaviť v pondelok 13.7. som vážne zvedavý, či sa ten technik v pondelok dostaví, potom budem vážne uvažovať nad zrušením služieb 
  6. od toho momentu čo sa boli pozrieť, sa viac nikto neukázal ani neozval, všetko ostalo tak ako to je
  7. Ďakujem @Lucia práve sa boli pozrieť na ten stĺp, pofotili a vraj to budú ďalej riešiť
  8. Kpt. Nálepku 14 Drienov hádam to je dosť presné
  9. Zdravím,   mám na vás jednu otázku. Na koho sa mám obrátiť s problémom, ktorý chcem riešiť. Došlo k nakloneniu stĺpa cca o 20°a napína kábel ku prípojke na dome, čo spôsobuje samozrejme nestabilitu pripojenia. Samozrejme kábel je napnutý ako struna na gitare. Myslel som, že keď kontrolovali a označovali stĺpy tak to budú aj riešiť, ale doteraz nič.