bisťo

Člen
  • Počet príspevkov

    125
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

60 Výborné

O bisťo

  • Hodnosť:
    Znalec

Nedávni návštevníci profilu

1 934 zobrazení profilu
  1. 1." Samsung Galaxy S9 je dual SIM iba v rezime jedna SIM data a druha hovory." - Ked su vlozene 2 SIM karty sucasne, mobil je prednastaveny na prijem hovorov na obe sim karty. Zmena nastavenia prebieha cez - Nastavenia/Pripojenia/Spravca kariet SIM - neustale zapnutie rezimu dvoch kariet SIM. 2. Presmerovanie na zahranicne cislo nie je povolene. 3.Call waiting (cakanie na hovor) zabezpeci iba prehratie hlasky "momentalne prebieha iny hovor, pockajte na linke, alebo zavolajte neskor prosim", tato doplnkova sluzba funguje ak uz HOVOR PREBIEHA a donho prichadza DALSI HOVOR. Bez call waiting by bol namiesto hlasky sietou prehraty iba obsadzovaci ton. 4. Nastavenie medzinarodneho tvaru cisla u prijemcu, ktory reklamuje nefunkcy prich.hovor je zbytocne, medzinarodny tvar pouzije v pripade odchadzajucich hovorov. Najlepsie bude, aby Matus doplnil cislo Lubosovi,
  2. Ta nedovolatelnost na SVK cislo sa prejavuje vylucne v roamingu a iba v case prebiehajuceho hovoru, alebo aj ked je mobil iba v pohotovostnom rezime (mimo hovoru) ?
  3. S programom Mobilny internet sa mozes pripajat na internet (nie volat), ide o samostatnu SIM kartu. Ponuku a cennik Mobilnych internetov najdes na stranke https://www.telekom.sk/internet/mobilny-internet?menu. Ak chces z jednej SIM karty aj volat aj chodit na internet a mas Easy, za kredit si mozes kupit datove balicky a chodit na internet priamo z mobilu https://www.telekom.sk/internet/internet-v-mobile?menu
  4. Zdravim, v pouzitej aplikacii najdete v nastaveniach moznost pridat novy profil a zadate parametre: Nazov profilu - Telekom internet APN (nazov pristupoveho bodu) - internet Cislo pre vytacanie - *99# ...ostatne polozky nevyplnajte, profil ulozte a ak je SIM karta v modeme uz prihlasena v sieti (po zadani PIN kodu), signal siete by malo zobrazovat niekde v uvodnom okne programu, tak zvolite moznost pripojit. Ak je to este aktualne, napiste mi nazov programu ktory je k modemu vo Vasom PC nainstalovany.
  5. Na WP mozete overovat spotrebu cez vstavany prehliadac na adrese http://m.telekom.sk/spotreba kedze nie je dostupna aplikacia.
  6. Suhlasim, ze ak by bol neobmedzeny internet za 0,50 EUR na den bez obmedzenia rychlosti, bol by to ten najlacnejsi neobmedzeny mobilny pristup na internet na planete Ak nepostacuje 200 MB / DEN, mozete este vyuzit balicek SURF 1000 https://www.telekom.sk/internet/internet-v-mobile
  7. Zaujimalo by ma, naco potrebujete mat zobrazene v spotrebe na stranke, alebo v aplikacii Telekom neobmedzene minuty zahrnute v pausaloch Happy, Vase nazory ocakavam :-)
  8. Ak mate moznost pripojit sa na internet z mobilu na ktorom chcete zistovat minuty, neobmedzene minuty ku programom Happy este najdete na stranke http://m.telekom.sk/spotreba na velkom portali ich uz nenajdete.
  9. Pre vyuzitie SMS brany na portali staci mat nadelegovane cislo cez ktore chcete odosielat spravy a ja som este povolil pop-up okna, momentalne mi to funguje. Dohodu o el.komunikacii nie je potrebne mat podpisanu. Samozrejme aj to je sposob ako ziskat administratorske opravnenie.
  10. Skuste sa znovu prihlasit, postupujte cez lave menu na polozku profil/delegacie/zobrazit delegacie. Ak tam uvidite cisla so statusom na citanie, zmazte zaznam stlacenim odpadkoveho kosu. Nasledne ich pridaje stlacenim 3 kociek v pravo hore a zadanim pozadovaneho cisla a ID kodu (posledne 4 cislie PUK). Nasledne by ste mali vidiet pri cislach status aktivny spravca. Ak Vam ani potom nepojde zobrazenie udajov, pomaha vymazanie cookies prehliadaca, alebo odhlasenie a znovu prihlasenie. Postup ako delegovat je aj na adrese https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/novy-moj-telekom Malo by Vam to fungovat a ak nie, napiste mi sukromu spravu, skusim Vam pomoct :-)
  11. Ja mam napr.nadelegovane mobilne aj pevne sluzby, po prvom prihlaseni na novy portal som musel prejst overenim, aby bolo mozne zobrazovat udaje. Teraz mi pre pristup k udajom postacuje zadat prihlasovacie meno a heslo a vidim aj faktury aj spotrebu. Je mozne, ze v case ked ste zobrazovali udaje bol vypadok sekcie ku ktorej ste chceli pristupovat (toto sa este moze vyskytovat) no v konecnom dosledku, nie je novy portal tak nefunkcny ako popisujete :-)
  12. Identifikator WEB PID kod existoval na starom portali, novy overuje ID KOD (posledne 4 cisle PUK) a administratorsky PID kod (velke firmy ho maju dodany svojim obchodnym reprezentantom). @rematus123odporucam Vam si len pridat Vase druhe cislo ku kontu, ktore Vam funguje a ku ktoremu mate nadelegovane prve cislo :-)
  13. Zrejme myslite minuty "nekonecne" pri programoch Happy, tie uz niesu zobrazovane na portali, mozete skusit docasne zobrazovat cez mobil na stranke http://m.telekom.sk/spotreba tam sa zatial nachadzaju :-)
  14. Dobry, teraz som to otestoval a po pridani dlazdice (pomoc a podpora) zelenej farby som zvolil fajku v pravom hornom rohu, odhlasil som sa a znovu prihlasil a dlazica tam ostala. Je mozne, ze sa jednalo o docasny vypadok, momentalne funguje tak skuste otestovat :-) ...pouzivam aktualnu verziu prehliadaca google chrome