janka.hanecakova235

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O janka.hanecakova235

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Dobrý deň, máme poruchu , ktorú nevieme odstrániť a preto žiadame o pomoc. Máme nový TV značka: Samsung QLED 50Q80A a nedokáže tento najnovší produkt komunikovať s internetom, ktorý máme vo Vašej spoločnosti. Po zadaní hesiel a ďalších overovacích vecí, máme zadať 4-číslie " brány". O niečom takom sme nikdy nepočuli a preto sme išli do T-com v Poprade, aby nám to 4-miestne číslo doručili. Žiaľ, oni o ničom podobnom nevedia a odkázali nás na predajcu TV prístroja. A ani tam sme nepochodili. Z toho dôvodu sa domáhame, aby sme dostali sieťové heslo správne, pretože sa nedokážeme pripojiť na internet ( napr.You tube a pod...). Máme nasledovné zariadenie na internet: -ZTE Home Gateway Speedport Entry 2i,-