Maria11111111111

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Maria11111111111

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Dobry den prajem, poprosila by som informáciu, ze aki mozem podat staznost. Volala slecna z centra, aby som preniesla svoje císlo. Ked som povedala, ze nemám o to zaujem, kedze viac by som platila, tak preco by som preniesla. Samozrejme, dostala by som viac zliav. Neprosila som zatial. Potom povedala, ze vidí, ze na karte Co som aki darcek dostala, pekne minú dáta. Povedala som ale, ze nemoze byt, pretoze kartu vobec nepouzívam, je v skrine. Potom slecna dost nepekne a neodborne zacala, ze urcite moj syn to pouzíval. Kedze nemám este deti, povedala som, ze ozaj nie, kedze nemám, ale je dobré, ze povedala ze niekto pouzíva, chcela by som to nahlasit. Slecna robila tó mna srandu, co ako zákazník nenechávam bez slov. Ked svojim problémom obraciam na slecnu, aspon ochotu by som poprosila, nie to, co povedala, ze "porieste to v rodine". Ked som povedala ze nemám s kym, a je to v skrine, v ziadnom zariadení, vtedy polozila telefón. Co to je za prístup? Ked som uz chcela riesit svoj problém co sme zistila, nie ze nepomohla, ale vysmisnila ma. Velmi zly obraz vytvára taky prípad o firme. Bolo to velmi nepríjemné. Niekto pouzíva dáta, ktorú kartu mám v skrini a este ona ma zosmiesnuje nepravdivími vecami? No pekné, dakujem! Som velmi sklamaná. Prepácte ze nevedela som pekné písat.