peter.nemec

Člen
  • Počet príspevkov

    3
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O peter.nemec

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Tak som dnes volal do Telekomu na 0800 123 456, po skončení hovoru mi operátorka poslala sms s 10-miestnym kódom na HBO začínajúcim 1E...., taká sms predtým neprišla... ,s tým kódom už registrácia na HBO vyšla... Zaujímavé, operátorka mi tvrdila, že som si HBO zrušil (???), na to som jej povedal, či sa to dá a prečo sa mi v appke Môj Telekom zobrazuje HBO GO zadarmo úspešne prevzaté 26. 11. 2021...
  2. Nijako.... Skúšal som teraz (v stredu), ale vypísalo mi: aktuálne nemáte prístup k hbo go. skontrolujte stav svojho predplatného 12.41.... No ale ďalšia vec je, že mi od aktivácie prekvapenia (26.11.) neprišiel ten 8-9 miestny kód, čo píšu v predchádzajúcich príspevkoch, vraj to má byť 8-9 miestny kód, no ja som dostal 4-miestny a ten som mal zadať a zadal som v Telekom aplikácii, až následne mi mal prísť kód na hbo, nič neprišlo... Ďalšia vec je, že v telekome mi hovorili, že to je ten štvormiestny kód, ktorý mám zadať na hbogo... (???) Teraz na chate hbo go mi odpísali: Kód pro registraci by měl být desetimístný a je ve tvaru 1E a dále je kombinace písmen a čísel. Ten čtyřmístný kód je pouze ověřovací kód v rámci operátora. Pokud Vám kód nepřišel, kontaktujte prosím operátora, aby Vám kód vygeneroval. Tak sa obrátim na Telekom... Ešte mám viac ako dva mesiace...
  3. HBO GO vianočné prekvapenie na 3 mesiace - mne to takisto nejde... Písal som teraz v nedeľu na chat na stránke HBO Go, mi hneď odpísali, že už som tam mal predplatné , preto to nejde, ak chcem, že mi zrušia účet/e-mail, na ktorom už bolo predplatné, ale bude to až v utorok. Po zrušení účtu by som mohol vytvoriť registráciu a uplatniť kód od telekomu Iný e-mail som nemohol použiť (skúšal som), asi možno použiť len ten e-mail, ktorý je zadaný v Telekome, kam chodia faktúry,... Neviem... Uvidím v utorok....