PeterSC

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O PeterSC

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Vdaka za odpoved. Bol by som velmi rad keby sa tento termin naplnil. Uvidime na konci decembra 2021.
  2. Dobrý deň, rad by som sa opýtal v čom je problém so zapojením optiky na ulici Jána Smreka? Jedna sa o ľavú stranu ulice t. j. s nepárnymi číslami 1, 3,5,7,9,11,13,15,17,19, kde sa nachádzajú bytové domy. Všetky priľahlé ulice dokonca aj samotná ulica Jana Smreka s párnymi číslami možnosť pripojenia majú. V auguste 2020 mi bolo povedane pracovníkom SUPTEL ktorí zapájal v danej lokalite susedov, že stačí si dať žiadosť a prídeme Vás zapojiť. Žiadosť si však nemôžme podať nakoľko optika je podľa mapy pokrytia nedostupná. V decembri 2020 mi odpísali z coverage@telekom.sk že chýba súhlas vlastníkov. (Súhlas vlastníkov bol podpisovaný ešte v roku 2018 keď sa zakopávali káble.) Tlačivo všetci vlastníci podpísali znovu a bol poslaný na danú emailovú adresu na konci decembra 2020. Následne nám odpísali že nás budú kontaktovať ľudia zo stavebného oddelenia do 90 dní. Neudialo sa tak. Samotný Telekom v marci 2021 dal na mesto oznam že zapája nové lokality, kde bola uvedená aj ulica Jána Smreka. Malo sa tak udiať do júna 2021.Nestalo sa nič. Volám na info-linku pravidelne každé 3 mesiace a vždy mi len oznámia že optika bude do 100 dní. Vie mi niekto povedať v čom je naozaj problém? Ako to že sused oproti môže mať optiku a ja nemôžem? Vopred Vám ďakujem za odpoveď.