drejksvk

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O drejksvk

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Dnes som volal na 777 desať minút pred skončení pracovnej doby tech. Podporí a volalal som tam hodinu ešte po ich pracovnej dobe a zabil som tam Hodinu svojho života... by ma zaujímalo pár otázok? Prečo mi operátor nezdvyhol, prečo som sa nevedel dopátrať o informácií cez oficiálne kanály o výpadku čiže: app, web, FB alebo hoci link cez Google... Poprípade aspoň SMS po skončení hovoru keďže som zadával automatu svoj problém... Jedine kde som sa dočítal o výpadku bolo tu kde mi tuto informáciu sprístupnili sami zákazníci ST... Končí mi paušál a fakt mi chýba argument prečo by som mal zotrvať ako zákazník ST keďže: -nejakú konkurenčnú ponuku čo sa týka ceny služieb dostanem až keď požiadam o prenos služieb -Čo sa týka ceny zariadení tak už niesu konkurencia schopné keď si prepočítam akontsciu/mesačne náklady, viac a sa mi to oplatí v hotovosti alebo na splátky inde -Čo sa týka signálu nemal som výraznejší problém ak sa toto nebude opakovať často ale to nepredpokladám ani u môjho nového potencionálneho operátora lebo oranžový operátor je už na tom čo sa týka pokritia rovnako ak nie lepšie.. a v modrom operátorovi môžem ísť bez pokuty preč ak moja lokalita nebude v pohode... Plus nieje tu už nonstop linka... A ani ma ta "robotnícka čajka" neupozornil že sa môže ničo tak stať že technik pôjde na autobus domou namiesto toho aby mi zdvihol... A to nehovorím že tento text píšem už 2x keďže prvý krát ma odhlásilo keď som mal už správu napísanú * oprava, 3x ale už som sa poučíl, skopíroval som si to😉 S prianím pekného večer váš zákazník platiaci faktúri vo výške 170 e mesačne