TeryBie

Člen
  • Počet príspevkov

    8
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O TeryBie

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. Ostatné SMS sa doručia, ale tie, ktoré sú potrebné napr. na overenie prihlásenia alebo vykonanie transakcie, nie Ďakujem za radu, skúsim
  2. Prvé dve možnosti som vyskúšala, iný telefón nemám - tak som prišla k štvrtej možnosti Prvé dve možnosti som vyskúšala, iný telefón nemám - tak som prišla k štvrtej možnosti Prvé dve možnosti som vyskúšala, iný telefón nemám - tak som prišla k štvrtej možnosti
  3. Ani z banky mi neprichádzajú potrebné SMS
  4. Zdravím, odkedy mám operátora Telekom, mám problem s SMS overením pri prihlásení sa alebo používaní niektorých internetových služieb, najnovšie mi nepríde SMS-ko kód na prihlásenie na Paypal. Na Paypal sa momentálne obrátiť nemôžem, keďže zákaznícka linka nie je dostupná, tak som sa chcela opýtať tu, či môže ísť o problém operátora.
  5. Zdravím, spísali sme požiadavku na inštaláciu optického internetu, ako bolo odporúčané tu: https://forum.telekom.sk/topic/23550/, a to pred 3 týždňami (19.8.), zatiaľ bez odozvy. Inštaláciu snažíme realizovať už niekoľko mesiacov, ale bez reálneho vyriešenia tejto situácie zo strany Telekomu . Prosím Vás, ako docieliť, aby sa inštalácia optického internetu aj uskutočnila, ideálne ešte v septembri? Dá sa niekde zistiť, v akom stave vybavovania sa naša požiadavka nachádza? Ďakujem vopred,
  6. Už od novembra 2020 máme v Novom Meste nad Váhom (ul. Bernolákova) nachystané káble optického internetu Telekom, ale k samotnej inštalácii ešte nedošlo (pritom ľudia, ktorí majú iného operátora už optický internet majú niekoľko mesiacov). Kedy môžeme inštaláciu očakávať? Nevie nám to povedať ani firma, kt. tieto práce vykonávala (len to, že Bernolákova ulica bola zadaná do systému Telekomu vo februári 2021), ani predajné miesto Telekomu v NM. Ďakujem vopred!