PeterKollarik65

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O PeterKollarik65

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Od 27.4.2021 som prevzal koncové zariadenie . Som ( statonovým) novým zákazníkom spoločnosti Slovak Telekom a.s. Faktúry platím v termíne splatnosti. Od začiatku mi nefunguje diaľkový ovládač. Technik ktorý mi zapájal - spojazdnil zariadenie ma upozornil, že gombíky na ovládači idú trocha ťažšie. Akceptoval som to. Žiaľ gombíky nie len ťažšie fungovali, ale niektoré vôbec nefungovali. Reklamoval som to telefonicky operátorovi príležitostne pri inom probléme. Ten ma odkázal na pobočku, kde ovládač je možné vymeniť. Navštívil som pobočku v Poprade v OC MAX už 6 x stále som dostal odpoveď že ovládače nie sú. Buď ich dostali a hneď sa rozobrali, alebo raz mi ho vymenili, za používaný ktorý, ale tak tiež nefungoval. Píšem to tu na fórum, nie je to možné napísať rovno do spoločnosti prostredníctvom elektronickej pošty ako sťažnosť. Pripadá mi to ako keby ste si išli kúpiť auto a predali by Vám ho bez volantu. Slovak Telekom a.s. je seriózna firma? Na to si odpovie každý sám. Nezostáva mi nič iné, len sa poradiť s právnikom o odstúpení od zmluvy. Samozrejme po oficiálnom zaslaní reklamácie. Na začiatku som uviedol, že faktúry platím... Aj napriek tomu, že službu ktorú som si predplatil nefunguje. Moja otázka znie, uvedomuje si spoločnosť Slovak Telekom a.s. aké služby poskytuje? Ak si myslite, že telefonicky obvolávát zákazníkov 5 x do mesiaca a nahovárať na novú službu je všetko, je omyl. Služba zákazníkovi je sa starať o zákazníka po celú dobu viazanosti. Dnes je 5.8.2021 ja tomu neverím, že je to možné.