Lubala

Starter
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Lubala

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Prepáčte, slovenské číslo zakúpené na Slovensku (zakupené aj v Telekome) volajúce zo Slovenska druhému slovenskému číslu zakúpenému na Slovensku u (taktiež Telekom), ktoré sa nachádza na Slovensku. Obe sa nachádzajúce na Slovensku Zjednodušene dve slovenské čísla, ktoré si kupili ešte aj v tom istom meste dve slovenské simkarty so službami Telekomu volajúce obe v danom čase zo Slovenska, z miest vzdialených od seba 23 km. Chápem, princíp spoplatnenia volaní v prípade, ak sa osoba nachádza mimo SR resp. mimo EU. Ale v tomto prípade sa nejedná o tento prípad. (v prípade špekulovania sa nenachádzam v blízkosti hraníc s iným štátom :D) V prvej odpovedi, ďakujem skúsim napísať tam. Práve zistujem, že nie som jedina, ktorej sa tento prípad stal, takže sa nás možno nazbiera viac. Za odpovede ďakujem, pekný deň.
  2. Dobrý deň, od telekomu nemám paušál, stále používam formu kreditu. Dnes mi volala príbuzná, ktorá žije na Slovensku, používa slovenské telefónne číslo. Volajúca bola ona, ja som bola tá ktorá stlačila krásne zelené tlačítko a prijala hovor. Hovor trval 1 min. 50s. Čo by ma zaujímalo je ako je možné, že mne strhne kredit za hovor, ktorý som od nej prijala. Nie nemala som zapnuté dáta, ani mi ich nezožrala žiadna aplikácia! Takže podľa akého cenníka strháte prijatý hovor ???