mirmo80

Člen
  • Počet príspevkov

    14
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

2 Neutrálna

O mirmo80

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. Tak este vyskusaj cez apku, nie cez prehliadac. Podla mna to bude ok.
  2. Nepíšeš ako si meral. LAN pripojenie, alebo Wifi? Cez prehliadač alebo máš speedtest nainštalovaný ako apku? https://www.speedtest.net/apps
  3. Keď som som to dávnejšie s telekomom riešil ja, tak odpoveď bola nie, ONT zariadenie musím byť ich. Dokonca medzi sebou nejde nevymeniť ani rovnaké. Musia ho aktivovať. Tá smernica by zaujímala aj mňa.
  4. Ak potrebuje zistiť čo vlastne využíva, tak to ide aj cez apku telekomu.
  5. Na rozšírenie wifi použite powerline, nie iný/ďaľší router.
  6. Slušne vysvetlené
  7. Uf, az taky dobry nie som . Zvladam len zakladne nastavenia. Ale svoju IP si viem pozriet, takze v poho. Sokr ma trapi, to odpajanie .
  8. Takže áno, po reboote rb mám novú IP. Skúsim teda pozrieť po výpadku.
  9. Jj, zrejme padne spojenie, pretože vidím logoch: pppoe disconnected 8.8.8.8 down pppoe connected 8.8.8.8 up Či ma pripojí s novu IP to neviem kde pozrieť, ale statickú IP si neplatím.
  10. No u nás je to asi tak, že neviem prísť na to v čom je problém. Zrazu je všetko offline. Mobily, notebook, apple TV. Cez wifi aj lan. Používam rb mikrotik a mám nastavený netwatch na 8.8.8.8 a ten je stále up. Mám za to, že ak by net ku mne nešiel, tak by bol 8.8.8.8 down. Sem tam v logu vidím down, a následný up, ale sú to sekundové záležitosti a len niekedy v noci. Mimo nášho využívania. Nechápem kde je problém.
  11. Áno, no dnes je to napr. ok. Cez mobil cca 90, cez kábel 250 Mbit. Takže zatiaľ to neriešim.
  12. Optika, meriam cez apku, nie prehliadac, lan pripojenie, nie wifi. Aj ked aj tam je to rovnake. Momentalne sa neviem dostat cez 90 Mbit. Pred tym nebol problem. Bez ohladu na pripojenie wifi/lan.
  13. Posledné dní to isté. Program 250/25 no nameriam maximálne 80-90 Mbit/s. Zaujímavé ale je, že upload nameria aj 50 Mbit/s. Pred tým nebol problém. Lokalita Poprad.
  14. Áno, nám sa to v poslednom čase stáva veľmi často. U nás sa to prejavuje tak, že mobily zrazu vypíšu "vaša wifi nie je pripojená na internet". V ten moment je všetko ofline. Trvá to mínútku, dve a potom je všetko ok. Niekedy aj týždeň nič, niekedy aj tri krát za deň. Neviem už kde hľadať chybu. DNS používam vždy 1.1.1.1 a vôbec to nepomáha. Lokalita Poprad.