vrbik.j

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

2 Neutrálna

O vrbik.j

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Uz som to vyriesil. Volal som na infolinku. Opisal som moj problem. Pani mi zo systemu vytiahla fakturku za mobil a poslala mi ju e-mailom. A ze fakturka postacuje na reklamaciu inou osobou. Takze vyriesene😁
  2. Ahojte, mate pravdu. Overoval som to na infolinke. Uz neblokuju;) diky za pomoc
  3. Ahojte. Potreboval by som informácie ako je to s reklamáciou mobilu zobrateho k paušálu, po jeho následnom predaji inej osobe. Bolo mi povedané že ak príde telefón reklamovať niekto iný ako osoba ktorá ho brala k paušálu, tak je potrebné sa preukázať dodatkom ku zmluve ohľadne poskytovania služieb. To by problém nebol, ale na danom dodatku sú všetky moje osobné údaje a nerád by som ich dobrovoľne dával neviem komu. Stretli ste sa niekto už s týmto? Môžem na danom dodatku osobné údaje "zakryť" a nebude následne pri reklamácii problém? Ďakujem za info.
  4. Ahojte. Potreboval by som vedieť či Telekom ešte stále blokuje mobilné telefóny na iné siete. Dík za info.