igo_rh

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O igo_rh

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Dňa 16. Januára som si predobjednal S21 v Telekome, dostal som mailom potvrdenie (nižšie). Nikto mi však potom nezavolal. Keď som poslal mailom na adresu galaxy-s21@telekom.sk otázku, vrátila sa mi ako nedoručiteľná. Včera som si chcel kúpiť S21 v predajni Telekomu v Boroch. Povedali mi, že ich aktuálne nemajú, a keď budú mať, tak len na predaj s novým paušálom a na predobjednávky. Bude mi stačiť doleuvedený mail ako potvrdenie o predobjednávke? Ďakujem! Igor F rom: Slovak Telekom a.s. <galaxy-s21@telekom.sk> Sent: Saturday, January 16, 2021 11:34 AM To: xxxxxxxxxx Subject: Nový Samsung Galaxy S21 v Telekome - predobjednávka Dobrý deň, prijali sme Vašu žiadosť o predobjednanie nového Samsungu Galaxy S21 5G, S21+ 5G alebo S21 Ultra 5G. Niekoľko dní pred spustením predaja Vás budeme kontaktovať na telefónne číslo &#43;42190xxxxxxxxxxx pre potvrdenie Vášho záujmu a vyriešenie všetkých potrebných náležitostí. Pre získanie bonusového príslušenstva - bezdrôtových slúchadiel Samsung Galaxy Buds a inteligentného prívesku Samsung Galaxy SmartTag - sa nezabudnite registrovať aj na stránke samsung-bonus.eu. Viac aktuálnych informácií môžete nájsť na Telekom fóre. Ďakujeme, že ste s nami Váš Telekom.