matuskunik

Starter
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O matuskunik

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Čiže ani skoro po týždni, mi nikto z telekomu nieje schopný odpovedať na moju otázku?? Hmm,tak to telekom asi nebol dobrá voľba ako firemný internet...
  2. Dobrý deň, viete mi prosím Vás vysvetliť prečo je v Biznis Net paušály ako prémiový modem poskytovaný modem, ktorý je pre bežných domácich užívateľov uvedený ako štandardný modem?! Huawei HG8145V5(pracujúci len vo 2,4ghz wifi pásme) nepovažujem ako biznis zákazník za prémiový modem, nakoľko skoro všetci moji známi používajúcich telekom doma majú tento modem ako štandard. Prémiový modem pre domácich užívateľov je modem pracujúci vo wifi pásme 2,4ghz a 5ghz. Na stránke máte uvedené že pre Biznis Net je prémiový modem zadarmo, taktiež je tam uvedené, že pracuje v dvoch sieťach, čo si ako IT predstavím dualband wifi modem s 2,4 a 5ghz wifi. Po reklamácii, prečo mi bol ako Biznis zákazníkovi poskytnutý štandardný modem (pre domácich užívateľov) ako prémiový modem(pre biznis zákazníkov) , mi bolo povedané že za takýto "prémiový" modem je poplatok +99centov mesačne k paušálu. Rád by som teda vedel ako to je, či Telekom zavádza svojich biznis zákazníkov na webovej stránke, alebo len nevedomosťou pracovníkov Telekom centra došlo k pochybeniu. Ďakujem za odpoveď.