jroboj

Starter
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O jroboj

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. po potvrdení objednávky mi prišiel email, že v druhej a tretej fa mi odpočítajú po 5€, ale zatiaľ som zaplatil 6 faktúr a stále nič ... aj do správy pre príjimateľa im píšem, že mi zabudli odpočítať zľavu pri objednávke cez internet ... :-) nejde o 10€, ide o princíp ... :-) nemá niekto číslo na niekoho v telecome, s kým by som to vedel doriešiť? cez tie ich bomba automaty sa nemáš šancu niekam dovolať ... alebo sú operátori obsadený, alebo ti zruší hovor ...
  2. niekomu aj poskytli zľavu za objednávku cez internet? ja som si objednal pevný internet, len dodnes som si tú zľavu nevšimol na faktúre ... ide o bežnú prax telecomu?