hedererj

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O hedererj

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Dobrý deň, chcem týmto podať oficiálnu sťažnosť na postup pri výmene ovládača setoboxu. Mám u Vás veľa rokov všetky služby okrem mobilu. Máme dva setoboxy a potrebovali sme ovládač na jeden zo setoboxov vymeniť, lebo už bolo veľmi ťažké používať jeho funkcie. Vzal som teda ovládač a išiel do Telekomu v ESC Banská Bystrica, kde mi ho nechceli vymeniť pre chýbajújci kryt bateriek.Vrátil som sa aj krytom, potom zas, že je poškodený, lebo bol na jednej strane rozlepený. Musel som kúpiť nový a nielen ho bezplatne vymeniť. Takého veci už neslúžia na obnovu, preto sa čudujem takýmto postupom. Platím za Vaše služby tak, že sami máte možnosť z môjho účtu si peniaze zinkasovať. Je to zarážajjúce, keď volíte takýto postup voči klientom, hlavne keď sú takými dlhoročnými klientmi ako som ja . Naviac sme aj s manželkou dôchodcovia. S pozdravom Ing.Jozef Hederer Banská Bystrica