dwnldr

Člen
  • Počet príspevkov

    3
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O dwnldr

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Díky ! Znie to aspoň z tejto časti pozitívne. Už len docieliť, aby sa to stalo (myslím to prepnutie...). Netuším čo môžem ešte preto spraviť.
  2. Jano, díky pekne za rýchlu odpoveď ! "Od Telekomu potrebujete v tejto faze uz len prepnutie do bridge modu. Pokial viem tak toto sa da zariadit aj prakticky okamzite zavolanim na 0800123777 (potom ako Olivia prepoji ziveho cloveka). Ci je problem niekde inde?" - Mám presne rovnaké informácie a vedomosti aj ja. Lenže od novembra tohoto roku som túto žiadosť dal už asi 6x, navštívil aj pobočku, všade dostávam odpoveď "do 24hodín sa tak stane". Avšak sa tak stále nestalo a ja už netušim čo mám ešte podniknúť. Volal som, písal som cez webový formulár, cez chat, osobná návšteva... Preto sa snažím nájsť pomoc tu. Viem, že sa tu zriedkavo objaví nejaká zodpovedná osoba zo spoločnosti, ale už naozaj neviem čo mám urobiť. Ohľadom DHCP som mal na mysli taktiež ako píšete -> bridge t.j. vypnutie DHCP servera na ZTE, aby som mohol všetky úkony realizovať na MikroTiku resp. aby bol MikroTik DHCP serverom (a neboli duplicitne). Nemám skúsenosti s bridge módon na zariadeniach telekomu, preto som vyzdvihol DHCP. Pevná linka a magio samozrejme zostávajú v ZTE a dúfam, že túto úlohu by mohol modem ešte stabilne zvládnuť. Dôraz je hlavne na internete resp. na LAN sieti. Ak dovolíte, spýtam sa ešte jednu otázku. Ak by sa stal zázrak a niekto by ma tu "vyslišal ako v kostole" a prepnutie na bridge by sa stalo skutočnosťou, akou formou sa viem prihlásiť do Web rozhrania ZTE ? Nastaví sa nejaká default adresa alebo si ju musím zistiž cez LAN ? Ďakujem !
  3. Pozdravujem Vás, obraciam sa na Vás (na kolenách) s prosbou o pomoc, nakoľko ako užívateľ služieb Telekomu mi zostáva žiaľ toto fórum ako predposledná možnosť. Aby boli informácie kompletné, dovoľte mi zdeliť Vám moju krátku "story". Využívame hore spomínaný modem na všetky služby Telekom-u t.j. pevná linka, internet, magio TV. Nakoľko sa požiadavky na sieť zmenili a rozrástli, router nevykazoval stabilnú prevádzku, podali sme dňa 14.10.2020 žiadosť (telefonicky) na výmenu za "prémiové" zariadenie Sercomm SpeedPort+. Zariadenie však ani po niekoľkých telefónatoch nedorazilo ani do mesiaca (11.2020). "Vystornovali" sme objednávku, ktorá aj tak nikdy nedorazila, zakúpili sme si vlastné zariadenia MikroTik (routerboard, ext. anténa, powerline...) a dali žiadosť na prepnutie ZTE do módu "bridge" - vypnutie DHCP, aby sme následne osadili naše zariadenia. Tento úkon trvá vraj 24hodín. Od novembra sme opať niekoľkokrát kontaktovali technickú linku, zákaznícku linku a navštívili aj predajňu. Situácia je stále nezmená. Ospravedlňujem sa za dlhé čítanie, ale takto to považujem za férové ozrejmenie pozadia. Napriek mojej povahe som zachoval kľud a slušnosť, žiadal som, prosil som, Bral som do úvahy aktuálnu situáciu, vyčerpanosť a obmedzené množstvo koletívu pracovníkov, nápor od uživateľov... Poradťe mi prosím Vás, či mám dať konečne výpoveď od týchto "služieb", či mám to ZTE drbnúť párkŕat o zem, rozdupať a spraviť z neho mostík alebo kde mám možnosť sa ešte prosíkať ? O zaplatenie faktúr mňa Telekom nikdy prosiť desatročia nemusel... Ďakujem Vám ! P.S. Najvdačnejši by som bol aj za odpoveď z kolektívu spoločnosti