peter07111973

Starter
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O peter07111973

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. rád by som si to overil,avšak počas sviatkov info linka nefunguje len v pracovné dni,práve preto vo svojom príspevku spomínam,že som operátorku vyzval-požiadal aby celú moju požiadavku znovu overila a až potom som sa sňou dohodol a odsúhlasil som. Som tak nejako sklamaný. Zvážim zrušenie zmluvy,kedže v apke mi v ten deň prišla správa že všetko prebehlo oki a možem hned využívat všetky služby spojené s paušálom,dokonca som reštartol svoj mob. cca 4x ak by v tom bola chyba nato aby služba fungovala. Znovu musím povedat len tolko,že som sklamaný.
  2. Zdravím,23.12.2020 som si zajednal telefonicky s operátorkou prestup s predplatenky na paušál so zachovaním tel.čísla inštruovala ma že prechod bude do 24.hodín kedže mi nejde o novú simku ale chcem zachovat číslo,mimochodom simku mám predplatenku cca od marca 2020,nedalo mi to a atak som ju požiadal aby mi preverila či ozaj možem rátat stým že prechod bude do 24.hodín kedže 23.12.2020 žiadam a hned druhý den sú Vianoce,,potvrdila že nevidí problém a tak som pridal aktiváciu aj HBO GO na 30.dní zdarma. avšak,: 1/prechod na paušál do 24.hodín nebol a doteraz nieje 2/a ani HBO GO nieje aktivované čo teraz? Hlavne že mi v aplikácii už prišla správa že už všetko možem využívat ale nemám čo,dokonca tá správa už aj obsahuje pokutu 120€ ak od zmluvy odstúpim čo zvažujem lebo som bol zavedený operátorkou