Pavol123456789

Starter
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Pavol123456789

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Touto cestou by som sa rád podelil o situáciu, ktorá nastala na strane Telekomu resp. na ich neschopnosť vyriešenia žiadosti o pripojenie viac než 1 mesiac. 06. 10 2020 som požiadal telekom o pripojenie, 14.10. 2020 dal súhlas s "vykáblovaním" 12.11.2020 prišla externá firma, ktorá zrealizovala pripojenie s tým, že o tejto skutočnosti už informovala telekom Túto informáciu som si v ten istý deň aj overil. Ku dnešnému dňu, na moje opätovné prekvapenie som sa dozvedel, že v systéme vidia úplne niečo iné, "vykáblovanie" si musia overiť a do 2 dní mi dajú vedieť. Samozrejme že som sa medzi tým stážoval, a na moje prekvapenie som dostal odpoveď včera t.j. 18.11.2020, že sa na mojej žiadosti pracuje, vykáblovanie bude zrealizované v blízkej budúcnosti.... Z mojej skúsenosti odporúčam , ak môžete vyhnite sa telekomu na sto krokov.... Pekný deň