self.me.marias

Starter
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O self.me.marias

  • Hodnosť:
    Člen
  1. v lete som prešla z O2 do Telekomu a nepáčia sa mi vôbec služby, potrebovala som prenieť paušál z jedného čísla na druhé, volala som na zákaznícke číslo, povedali mi, že sa to dá, ale musím ísť na predajňu. Na predajni vypísali žadosti a povedali mi, že mi dajú vedieť SMS, kedy sa to uskutoční (pri prestupe som upozornila, že správy a upozornenia mi majú chodiť do nahláseného mailu alebo na číslo prac. telefónu, ktorý je vedený v O2 Slovakia, poznačil si to pán a povedal, že nie je problém). Po 10 dňoch som volala na zákaznícku linku a povedali mi, že sa nedá preniesť paušál z jedného čísla na druhý a poslali vraj SMS. Veľmi som sklamaná z poskytovania informácií a služieb a zvažujem prejsť späť do O2 Slovakia, kde je komunikácia oveľa pofesionálnejšia a hlavne rýchlejšia, takže by som chcela vedieť, čo obnáša prechod späť z telekomu do O2 Slovakia, samozrejme si to overím ešte u O2 Slovakia, lebo neviem, či tu dostanem správne údaje...