manojakub

Člen
  • Počet príspevkov

    7
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O manojakub

  • Hodnosť:
    Master člen

Nedávni návštevníci profilu

263 zobrazení profilu
  1. 1. Ako som písal - na T-Come už pomaly nie je s kým jednať. Na komunikáciu s hlasovými robotmi som nie zvedavý. 2. spôsob komunikácie som zvolil takýto , aby ľudia videli ako jedná so zákazníkom táto firma. 3. Keď nepoznáte dispozíciu môjho bytu a rozmiestnenie komponetov tak nemáte absolútne šajnu kde čo a kade musia vŕtať. 4. Nie som imbecil aby som nevedel že v mojom prípade by som za rovnakú cenu dostal nepomerne kvalitnejšie a rýchlejšie prenosy. Ale ja ich nepotrebujem. A už vôbec za cenu inštalácie nového káblu cez tri miestnosti. 5. Nepoznáte moju konfiguráciu zariadení tak láskavo nefantazírujete. pre vaše info tak tá jedna krabička "kde to zavedú" je práve cez celý byt tj. tri miestnosti. pretože ten bezdrôtový systém potrebuje už pri prvom zariadení - WIFI ONT routri napájanie! To v trase prívodu je až v tretej miestnosti! Trasa - chodba - bez sieťových zásuviek, hala - bez sieťových zásuviek . kuchyňa - tam na rozhraní s obývacou izbou je zásuvka pre napájanie routra. A to je práve na konci bytu! Z toho routra potrebujem (a vediem) LAN káble do Set top boxu a do HUBu pre sieťovú infraštruktúru v byte. Takže ja by som potreboval doviesť optiku do jediného technicky možného miesta (umiestnenia súčastného routra) na konci bytu. To ale nemám nikomu kompetentnému v tejto firme ako vysvetliť. Navyše ja to ale NEPOTREBUJEM! Som dôchodca , invalid a služby mi momentálne bohato stačia a vyhovujú.. Jasné pane?
  2. Vážený Telekom, dnes som si chcel prolongovať služby na pevnej linke (metalika) internet a Magio. Na Call centre mi víťazne oznámili Informáciu že v našom dome je už optika a môžu mi služby skvalitniť prenesením na optiku . To mi oznámili novinku pretože ja sám som sa osobne v dome zasadil za to aby tu operátori zaviedli optiku. Ale keďže mne momentálne služby ktoré mám bohate stačia ako rýchlosťou tak rozsahom a navyše by mi pri montáži museli prejsť s vedením cez tri izby celého bytu na opačný koniec k routru a TV (lebo viem niečo o technike optickej inštalácie) s vďakou som odmietol.. To sa ale zrazu zmenil prístup pracovníčky a v podstate parafrázujem " buď si tam dáte zaviesť optiku do bytu alebo vám službu po metalike zrušíme" Napriek argumentu že som ŤZP , invalid a nenechám si kvôli "kvalite" ktorú momentálne nepotrebujem vrtať v byte a cez celý byt inštalovať vedenie si pracovníčka nenechala povedať. a točila si svoje dookola. Ja chápem že sa postupne snažíte rušiť metalické rozvody ktoré sú pri údržbe nákladné aj ich prenosové parametre limitované ale robiť to donucovacím štýlom vočui komfortu zákazníka je nehorázne. Nestačí že mi po viac ako dvadsiatich rokoch zrušili elektronickú poštu ( a spôsobili obrovské problémy) . zrušili bez náhrady VoIP, že som musel zmeniť mobilného operátora nakoľko zasielanie SMS reklám bolo už neúnosné ( zrejme bolo poskytnuté moje číslo tretím stranám a tak zobchodované). Toto je už vrchol a keďže ste sa stali ako firma dostupná pomaly len cez robotov alebo nekompetentných pracovníkov neostáva mi nič iné len situáciu medializovať a informovať Protimonopolný úrad a Telekomunikačný úrad.
  3. pre Pepsi: Samozrejme email už mám zmenený ! Mimochodom do platformy Môj Telekom sa dá prihlásiť 3 spôsobmi - dokonca aj bez emailovej adresy...
  4. Odpoveď pre Lucku T-Com. Samozrejme sme si nerozumeli , keď bola slečna nekompetentná! Máte záznam z môjho volania , tak si ho prehrajte! Vyslovene som sa pýtal na prístup do Webovej platformy cez PC - Môj Telekom!!!!! Nie som retard...Vyslovene mi povedala že od 1.12.2020 len cez mobilnú aplikáciu! To že sa ruší emailová služba T-čo je mi známe 1/2 roka a prinieslo mi (a všetkých čo poznám) to neskutočné starosti a problémy ! Šťastie že som si nedal vytlačiť vizitky! Rovnako postupoval T-Com pred rokmi keď mi zrušili linku VoIP! Čo sa týka rušenie emailových služieb mal sám T-Com aktívne komunikovať s klientami ako napríklad ZSE! Som rád že PC platforma Môj Telekom ostáva . Na kontaktné zákaznícke miesta dávajte len kompetentných zamestnancov!
  5. Odpoveď pre Lucku T-Com. Samozrejme sme si nerozumeli , keď bola slečna nekompetentná! Máte záznam z môjho volania , tak si ho prehrajte! Vyslovene som sa pýtal na prístup do Webovej platformy cez PC - Môj Telekom!!!!! Nie som retard...Vyslovene mi povedala že od 1.12.2020 len cez mobilnú aplikáciu! To že sa ruší emailová služba T-čo je mi známe 1/2 roka a prinieslo mi (a všetkých čo poznám) to neskutočné starosti a problémy ! Šťastie že som si nedal vytlačiť vizitky! Rovnako postupoval T-Com pred rokmi keď mi zrušili linku VoIP! Čo sa týka rušenie emailových služieb mal sám T-Com aktívne komunikovať s klientami ako napríklad ZSE! Som rád že PC platforma Môj Telekom ostáva . Na kontaktné zákaznícke miesta dávajte len kompetentných zamestnancov!
  6. Z textu jasne vyplýva o čo ide! doteraz využívam pre prístup na Môj Telekom PC platformu a prístup cez WEB. Dnes som bol telefonicky na zákazníckom centre informovaný , že od 1.12.2020 bude táto platforma zrušená a bude možné na Môj Telekom možné pristupovať len cez mobilnú aplikáciu a smart telefón! Čiže ak budem chcieť službu využívať ďalej ( čo samozrejme chcem, lebo tam môžem kontrolovať spätne FA a moje služby) núti ma Telekom ku kúpe smart mobilného telefónu , ktorý nechcem, nepotrebujem!! Už viac polopate to neviem vysvetliť. Nikde som nepísal že SLUŽBU NECHCEM využívať! Len ak ju budem chcieť využívať núti ma Telekom kúpiť si nejaký Smartfon alebo Ipad , ktorý nechcem a nepotrebujem! Ak je ovšem pravda že to rušia! Samozrejme odísť od Telekomu ( už som zrušil, mobil u nich, pevné linky a mám len internet a TV) z tohoto dôvodu ( ak je to pravda, lebo Telekom vôbec o tom neinformuje!!!) nebude vôbec problém a to viem veľmi dobre.
  7. Dobrý deň, dnes som si na zákazníckej linke menil doručovaciu e-mailovú adresu na zasielanie Faktúr za služby. ( týmto ďakujem Telekomu za príjemné menenie mojich doručovacích adries pre dodávateľov iných služieb a kontaktov na svojich partnerov , ktoré realizujem už 2. deň!!!!! ), pri tejto príležitosti ma slečna na linke informovala že od 1.12.2020 sa ruší aj PC platforma pre vstup do Môj telekom a bude možné sa prihlasovať len cez stiahnutú aplikáciu pre mobilnú platformu v smart telefónoch ! Je to pravda? Ak áno je to škandál a budem to medializovať , pretože ma niekto núti do kúpy niečoho čo nepotrebujem!