manojakub

Člen
  • Počet príspevkov

    5
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O manojakub

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. pre Pepsi: Samozrejme email už mám zmenený ! Mimochodom do platformy Môj Telekom sa dá prihlásiť 3 spôsobmi - dokonca aj bez emailovej adresy...
  2. Odpoveď pre Lucku T-Com. Samozrejme sme si nerozumeli , keď bola slečna nekompetentná! Máte záznam z môjho volania , tak si ho prehrajte! Vyslovene som sa pýtal na prístup do Webovej platformy cez PC - Môj Telekom!!!!! Nie som retard...Vyslovene mi povedala že od 1.12.2020 len cez mobilnú aplikáciu! To že sa ruší emailová služba T-čo je mi známe 1/2 roka a prinieslo mi (a všetkých čo poznám) to neskutočné starosti a problémy ! Šťastie že som si nedal vytlačiť vizitky! Rovnako postupoval T-Com pred rokmi keď mi zrušili linku VoIP! Čo sa týka rušenie emailových služieb mal sám T-Com aktívne komunikovať s klientami ako napríklad ZSE! Som rád že PC platforma Môj Telekom ostáva . Na kontaktné zákaznícke miesta dávajte len kompetentných zamestnancov!
  3. Odpoveď pre Lucku T-Com. Samozrejme sme si nerozumeli , keď bola slečna nekompetentná! Máte záznam z môjho volania , tak si ho prehrajte! Vyslovene som sa pýtal na prístup do Webovej platformy cez PC - Môj Telekom!!!!! Nie som retard...Vyslovene mi povedala že od 1.12.2020 len cez mobilnú aplikáciu! To že sa ruší emailová služba T-čo je mi známe 1/2 roka a prinieslo mi (a všetkých čo poznám) to neskutočné starosti a problémy ! Šťastie že som si nedal vytlačiť vizitky! Rovnako postupoval T-Com pred rokmi keď mi zrušili linku VoIP! Čo sa týka rušenie emailových služieb mal sám T-Com aktívne komunikovať s klientami ako napríklad ZSE! Som rád že PC platforma Môj Telekom ostáva . Na kontaktné zákaznícke miesta dávajte len kompetentných zamestnancov!
  4. Z textu jasne vyplýva o čo ide! doteraz využívam pre prístup na Môj Telekom PC platformu a prístup cez WEB. Dnes som bol telefonicky na zákazníckom centre informovaný , že od 1.12.2020 bude táto platforma zrušená a bude možné na Môj Telekom možné pristupovať len cez mobilnú aplikáciu a smart telefón! Čiže ak budem chcieť službu využívať ďalej ( čo samozrejme chcem, lebo tam môžem kontrolovať spätne FA a moje služby) núti ma Telekom ku kúpe smart mobilného telefónu , ktorý nechcem, nepotrebujem!! Už viac polopate to neviem vysvetliť. Nikde som nepísal že SLUŽBU NECHCEM využívať! Len ak ju budem chcieť využívať núti ma Telekom kúpiť si nejaký Smartfon alebo Ipad , ktorý nechcem a nepotrebujem! Ak je ovšem pravda že to rušia! Samozrejme odísť od Telekomu ( už som zrušil, mobil u nich, pevné linky a mám len internet a TV) z tohoto dôvodu ( ak je to pravda, lebo Telekom vôbec o tom neinformuje!!!) nebude vôbec problém a to viem veľmi dobre.
  5. Dobrý deň, dnes som si na zákazníckej linke menil doručovaciu e-mailovú adresu na zasielanie Faktúr za služby. ( týmto ďakujem Telekomu za príjemné menenie mojich doručovacích adries pre dodávateľov iných služieb a kontaktov na svojich partnerov , ktoré realizujem už 2. deň!!!!! ), pri tejto príležitosti ma slečna na linke informovala že od 1.12.2020 sa ruší aj PC platforma pre vstup do Môj telekom a bude možné sa prihlasovať len cez stiahnutú aplikáciu pre mobilnú platformu v smart telefónoch ! Je to pravda? Ak áno je to škandál a budem to medializovať , pretože ma niekto núti do kúpy niečoho čo nepotrebujem!