zlatica68

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O zlatica68

  1. Dobrý deň, dňa 14.10.2020 som bola na pobočke T-comu v Čadci. lebo som si chcela predĺžiť moju viazanosť s vašou spoločnosťou, s tým, že som si chcela už k existujúcej službe /magio, internet a pevná linka/ zapojiť televíziu prostredníctvom satelitu, pretože u nás nie je vedený optický kábel a mne prestala vyhovovať rýchlosť internetu a aj služby Tv Magio sú nedostačujúce - nedá sa mi zároveň nahrávať i sledovať iný program. Pracovníčka na pobočke mi oznámila, že moja žiadosť nie je schválená, lebo som sa vraj nesťažovala. - čo v podstate nie je pravda, lebo už som vás v minulosti žiadala o vrátenie peňazí - lebo som platila za vyššiu rýchlosť internetu ako som mala. Tak by som sa chcela spýtať, či je táto služba - pripojenie televízie cez satelit podmienená sťažnosťami a ako mám ďalej postupovať - či to bude možné zapojiť na mojej adrese, alebo mám televíziu a internet brať od niekoho iného, ďakujem za odpoveď, s pozdravom Krištiaková Zlatica, Čadca