Viko161

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O Viko161

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Ďakujem za informáciu
  2. Ďakujem za odpoveď, zajtra skúsim zavolať na zák. Linku Hľadal som riešenie vo FAQ aj Wiki a keďže tam nič nebolo tak ma to presmerovalo sem na fórum. Myslel som si že to tu rieši aj ich online support.
  3. Super tak som zabudol položiť otázku ktorá je zrejmá pre každého. Aj pre ľudí s nižším IQ. Viete mi nejako poradiť s týmto problémom? Je chyba na mojej strane alebo ho len nemajú naskladneny? Nedá sa naďalej zakúpiť táto položka v akcii pri zakupovani ich služieb?... Aspoň že autor druhého komentáru nestrácal čas riešením maličkosti ako Vy a skutočne poradil Edit: s tým IQ som nenaražal na Vás, bolo to mierne všeobecne.
  4. Zdravím, chcel by som si zakúpiť službu Magio interne L alebo XL a televiziu M ale s akciou na tú 4K Smart TV Philips ... problém je v tom že keď prejdem na ďalšiu stránku po zadaní bydliska a odškrtnutí služieb ktoré chcem na zariadenia, tak tam k objednávke je dostupný len notebook a powerline extender. Vopred ďakujem za odpoveď