stagee

Člen
  • Počet príspevkov

    5
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

2 Neutrálna

O stagee

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Tak na ten ma neupozornili, a budem si teda kontrolovat fakturu. Vdaka za info. Ak to tam bude, budem to reklamovat.
  2. Nevydrzal som to, kontaktoval techgroup@telekom.sk a po case dostal odpoved, ze menili profily IPciek, treba si zavolat na zakaznicku linku a zmenit IPcku na dynamicku verejnu (zadarmo) alebo staticku verejnu (za peniaze). U mna uz teda chodi. Snad pomoze. Good luck
  3. Tak si odpoviem sam. Nevydrzal som to, kontaktoval techgroup@telekom.sk a po case dostal odpoved, ze menili profily IPciek, treba si zavolat na zakaznicku linku a zmenit IPcku na dynamicku verejnu (zadarmo) alebo staticku verejnu (za peniaze). U mna uz teda chodi.
  4. U mna to iste. To iste zariadenie, mam forwardovane 2 porty, a prestalo chodit.
  5. Zdravim, nastavil som si port forwarding na HAGu v subj. Fungoval na zaciatku OK, a prestal (bez akehokolvek zasahu). Mam nastavene aj dynamicke DNS, ale nefunguje aj priamo cez verejnu IP. Mate pls nejake hinty? Vdaka