APN je nastavené nové, bez zmeny. Niekedy to začne fachať, teraz mi to asi 15 minút nešlo ani za boha žiadne pripojenie ,a zas beží korektne. Inak detail ktorý som postrehol, začali rovnako vypadávať SMS - SMS sa neodošle (Teda, niekedy hej, niekedy aj 2x) ale mne zobrazuje "Správu sa nepodarilo odoslať". Zásadne v rovnakom čase kedy padne internet. 0800 si nechávam ako čerešničku, nakoľko z historického hľadiska mi technici málokedy nejak vhodne pomohli (Napríklad internet a televízia doma - net ide do routeru a ten vysiela signál v krivke. výmena nič. merania nič. príchod technika nič. proste, mám plávajúci signál od 10-100Mbps v stabilnej krivke .ďakujem, užívam si Netflix s pravidelným Loading
Problém tohoto pri definovaní a zisťovaní je ten, že je to náhodná chyba, ktorá sa sama vyriešuje a opakuje v náhodnom cykle (btw pri výpadku mi úplne zmizne symbol 4G). Takže keď budem volať, všetko pôjde korektne, a technik cezo mňa nezistí nič. Preto ma najmä zaujíma, či sa to vyskytuje u viacerých ľudí, a ide o nejaký problém s technikou Telekomu, alebo je to nejaký známy problém napríklad s kapacitou siete....Najmä ma zaujalo že to prišlo nejak konkrétne, a od toho dňa stále, každý deň. Pôvodne som myslel že combo počasie9cestovanie nerobilo dobre....ale momentálne posledné dva týždne sedím v kancelárii, či doma, a stále dokolečka to isté.