Mari@n

Člen
  • Počet príspevkov

    3
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Mari@n

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Tak čo som si všimol, resp začal všímať že sa to deje. Je možné, že sa to deje dlhšie, ale tým že cestujem, a SVK má mimo miest pokrytie ako...škoda slov.....tak som dosť pripisoval tieto javy cestovaniu. Ale dnes ide karta najlepšie - vypadáva to minimálne čo som hore od piatej rána kontinuálne každých 5min určite. @TELEKOM - vedeli by ste dať nejaké stanovisko k tomuto než večer spustím spŕšku vulgarizmov na chudákov čo budú mať akurát službu na infolinke/technickej podpore?
  2. APN je nastavené nové, bez zmeny. Niekedy to začne fachať, teraz mi to asi 15 minút nešlo ani za boha žiadne pripojenie ,a zas beží korektne. Inak detail ktorý som postrehol, začali rovnako vypadávať SMS - SMS sa neodošle (Teda, niekedy hej, niekedy aj 2x) ale mne zobrazuje "Správu sa nepodarilo odoslať". Zásadne v rovnakom čase kedy padne internet. 0800 si nechávam ako čerešničku, nakoľko z historického hľadiska mi technici málokedy nejak vhodne pomohli (Napríklad internet a televízia doma - net ide do routeru a ten vysiela signál v krivke. výmena nič. merania nič. príchod technika nič. proste, mám plávajúci signál od 10-100Mbps v stabilnej krivke .ďakujem, užívam si Netflix s pravidelným Loading Problém tohoto pri definovaní a zisťovaní je ten, že je to náhodná chyba, ktorá sa sama vyriešuje a opakuje v náhodnom cykle (btw pri výpadku mi úplne zmizne symbol 4G). Takže keď budem volať, všetko pôjde korektne, a technik cezo mňa nezistí nič. Preto ma najmä zaujíma, či sa to vyskytuje u viacerých ľudí, a ide o nejaký problém s technikou Telekomu, alebo je to nejaký známy problém napríklad s kapacitou siete....Najmä ma zaujalo že to prišlo nejak konkrétne, a od toho dňa stále, každý deň. Pôvodne som myslel že combo počasie9cestovanie nerobilo dobre....ale momentálne posledné dva týždne sedím v kancelárii, či doma, a stále dokolečka to isté.
  3. Zdravím, posledné dva týždne evidujem neskutočné množstvo krátkodobých výpadkov mobilného internetu. Mobil (skúšané na 3 zariadeniach, rovnaký problém) hlási plný signál a 4G, avšak vytvoriť spojenie je niekedy nemožné. Podotýkam, som v Bratislave kde by nemal byť problém s pokrytím. chvíľku ide všetko v poriadku, a v určitom momente (radovo do 5min) príde k výpadku. Sieť sa odpojí, a tvárime sa že nie je signál. Následne nabehne...opäť vypadne, opäť nabehne..potom 5h trebárs pokoj, a zase začne. Rovnako som začal sledovať pokles dwnl speed, a u upl speed to mnohokrát padá totálne k nule. Ping je obrovský, chvíľami cez 800... Nie, nejde o servre kam sa pripájam, ani o moje zariadenie (pravdepodobne nepredpokladám že na 3 rôznych budem mať totožnú chybu v rovnaký týždeň užívania). na SIM samotnú by som sa asi nevyhováral, nakoľko všetko ostatné ide bez zaváhania na 100%. Má s tým dakto iný tiež problém? Nebodaj riešenie? Nakoľko si platím za služby a nie čakanie že sa nič nedeje, a sieť potrebujem (nehovoriac o nutnosti cestovania s elektronickým nákupom cestovných dokladov), nerád by som prešiel ku konkurencii pre takúto blbosť.