Mikelangelo

Člen
  • Počet príspevkov

    7
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O Mikelangelo

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Skúste napísať na aplikacia@telekom.sk budú Vám vedieť poradiť ohľadne Magio Go
  2. @Vavrin cez zákaznícku linku 0800 123 456 si vieš objednať nový telefón, následne Ti ho doručí kuriér.
  3. Skús kontaktovať technickú podporu na čísle 0800 123 777, nech Ti preveria či nemáš problém s pripojením.
  4. Zavolaj na linku technickej podpory 0800 123 777, nech ti skontrolujú SIM kartu, poprípade vyskúšaj kartu v inom mobile či budeš mať ten istý problém aj tam.
  5. Kartu je možné zablokovať buď cez zákaznícku linku 0800 123 456 alebo na pobočke.
  6. Väčšinou trvá približne 3 dni pokiaľ je možné pridať nové číslo do appky. Skús ešte počkať, potom by už nemal byť problém s pridaním čísla.
  7. Takéto veci tu nevyriešiš, radšej sa skús obrátiť priamo na technikov - techgroup@telekom.sk