JustMilan

Člen
  • Počet príspevkov

    8
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O JustMilan

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. mal som podobný problém vyrišil som ho tak že som reštartoval notbook. Keby to nepomohlo tak skpste počkať cca 1-2 dni ak aj vtedy nenaskočí kontaktujte technika
  2. Telekom internet sa neoplatí ver mi mám od nich internet 250/25 a mám rýchlosť takú že 45/30mbs a odozvu dosť vysokú 75 ms až 87 ms
  3. Môžem sa opýtať pod akou rýchlosťou berú poruchu pre optiku L?
  4. Nie internet bol tak ako je a 3 mesiace ešťe nevypršali Filipo21
  5. Dobrý deň mám nastavený internet L za cenu internetu M ako mi bol nastavený zmeral som rýchlosť internetu a rýchlosť internetu bola 45/30 namiesto 250/25 dneska som meral rýchlosť internetu a bola 0,4/0,2 ping vo hrách je od 60 do 200 zvyčajne 75-87 ms. Ako sa to dá riešiť ? . Dakujem
  6. optika má mať čo najnižší ping ked má ping 63 a má optiku tak to treba riešiť preto že ako môže mať za takú rýchlosť takú veľkú odozvu ?
  7. Meral som aj cez aplikáciu a nič sa nezmenilo rýchlosť bola taká isťá a z čísla 0800 123 777 ma prepoja na dalšie ale tam mi nikto nezdvíha
  8. Dobrý deň od v tedy ako nám bol nastavený optický internet s výhodou Vyšší variant (L) služby za cenu nižšieho (M) na 3 mesiace Nemáme dostatočnú rýchlosť akú poskytujete. Internetový kábel je v poriadku a reštart routera nič nezmenil pri meraní rýchlosti rýchlosť bola : 27/27 Mb/s , rýchlosť by sme mali mať 250/25 Mb/s . V domácnosti máme internet aj od inej firmy , na routery nám nejde 4 port. Od 22:00 nám na mobilných telefónoch nefujguje internet , taktiež sa nemôžeme dovolať technikovi. Vedeli by ste nám nejako opraviť tieto chyby? Ďakujem za odpoveď