Soulless

Člen
  • Počet príspevkov

    13
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

3 Neutrálna

O Soulless

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. Z Telekomu mi taký dali na pripojenie vDSL, a keď to zariadenie podporuje, a iba ich firmvér nie, a ani nie sú ochotní/schopní ho aktualizovať a potom si tam nahrať továrenské nastavenia keď im ho vrátim naspäť, tak sa podľa ňa nemáme o čom rozprávať. Keď vyšiel nový stabilný firmvér s podporou WDS (a isto to nebolo včera), tak ho mali nahrať na všetky ich zariadenia, a nie takto umelo nútiť klientov aby si zaobstarali ďalšie zariadenie.
  2. Keďže bývame v celkom veľkom dome a zásuvka vDSL je na druhom poschodí, ZTE Speedport Entry 2i nedokáže s wi-fi pokryť celý dom. Otvoril som teda nastavenia, aby som spojazdnil WDS s druhým routerom, ten dal o poschodie nižšie a získal tak wi-fi v celom dome. Na druhom routeri, ASUS RT-N10E je WDS dostupné, v nastaveniach ZTE routera od Telekomu však žiadne WDS nevidím. Videl som aj čítal som iné príspevky, takisto som videl copyright alebo niečo dole v nastaveniach ZTE, 2008-2015, tak som si hovoril, že je asi starý firmvér a bude ho treba nainštalovať. K tomuto má však prístup iba Telekom, sám si to nemôžem nainštalovať. Najprv som cez Telekom appku písal s jedným pracovníkom, ten povedal že mi to nedokáže spraviť ale potrebujem zavolať na 0800 800 700. Zavolal som tam, vyprávali sme sa 12 minút, pracovník tvrdil že na mojom druhom routeri WDS nie je dostupné, pričom mám overené že je, absolútne nič nespravil, iba mi naúčtoval... neviem už ani koľko, a povedal že technik ma kontaktuje do pol hodiny, po 2 hodinách nič, nikto sa neozval. Neskôr volám teda na 0800 123 456, poviem aký je problém, že už som sa bavil s dvomi ľuďmi a nepomohli mi, tento pracovník mi chcel zmeniť router na čisto bridge mód, kdežto ja potrebujem aby mi wi-fi vysielali obidve krabičky, odpoveď bola "fúúúúha, no tak s týmto nemám skúsenosť, že obidve, počkajte, zavolám technika a potom sa ozvem alebo prepojím", potom sme ešte prehodili pár slov a prepojil ma na jednu pani do Bratislavy. Tá aspoň vedela, čo od nej potrebujem, aj keď sa ma potom pýtala, či skutočne myslím WDS a nie WPS. Potom mi hovorila, že pozerá, pýtala sa, či mám WDS nastavenie niekde, povedal som že nie, ale zároveň som povedal, že som čítal iné príspevky na fóre, a že zariadenie by to malo podporovať, len je asi starý firmvér, a že sám si ho nemôžem nainštalovať, musí to byť na diaľku človek od Telekomu. Táto pracovníčka potom pozerala aj zahraničné fóra a povedala mi, že áno, zariadenie to síce podporuje, ale firmvér nie, a že mi ho ani nemôže aktualizovať, pretože všetky zariadenia musia mať rovnaký firmvér. Tak som sa jej opýtal, či je toto konečná a že proste WDS nebudem mať, povedala mi, že si mám zaobstarať ďalší router, slušne som jej poďakoval a zavesil. Takže, je skutočne tragikomické, že mám zariadenie, ktoré to podporuje, ale firmvér z roku pána mi to nepodporuje a ešte mi aj odmietnu ho nainštalovať. Skutočne vynikajúca práca od Telekomu, opäť. A že mi to musel povedať nie človek v appke, nie človek na 0800 800 700, nie pracovník na 0800 123 456, nie jeho technik, s ktorým sa rozprával o tom čo vlastne chcem, ale až piaty človek v poradí, pani z Bratislavy, to je tiež vynikajúce.
  3. Takže, situácia je taká, že doteraz som mal vDSL-M, 10/1, písal som aj na podporu a z tímu reklamácií mi odpísali, že sa mi nedá dať vyšší program ako vDSL-M sa pretože parametre siete to nedovolia. Písali sem ďalší ľudia na fóre, a aj som si prečítal že od 30. 7. 2020 je medzi vDSL-M (10/1) a vDSL-L (40/4) dostupný aj vDSL-M+ (25/3). Ale že proste medzi vDSL-M a M+ už nie je žiadny iný profil, ktorý mi môžu nastaviť, a ak nedosahujem o niečo vyššiu rýchlosť ako vDSL-M+, tak mi automaticky dajú vDSL-M, 10/1 a nemôžem s tým nič spraviť. Tak mi teda skúste niekto vysvetliť, ako je možné, že niekedy medzi utorkom a stredou mi bola zmenená aktuálna rýchlosť linky z 10/1 na 15/1, pretože ja už tomu absolútne nerozumiem. Podľa toho, čo som doteraz zistil, tak už tam nie je žiaden iný profil, a teda nemalo by sa to dať ani nastaviť, a proste je tam 15/1. Tak žeby to nakoniec bolo tak, že tieto profily sú fakt iba jedna veľká hra a v skutočnosti mi tam môžu dať čo chcú a takto ma chcú obtiahnuť? Čo si o tom myslíte?
  4. Však samozrejme že v tom lietajú obrovské peniaze, ale oni asi fakt chcú aby som im platil za internetovú rýchlosť spred 10 rokov. Keď už zdieľam svoju infraštruktúru, tak si tie podmienky nastavím tak, aby určite nemal zákazník lepšie podmienky u konkurencie ako u mňa. Podnikateľské 101?
  5. V skutočnosti som tu asi nasadený od nich a majú ma na ich výplatnej páske \_(ツ)_/
  6. Však hej, a Telekom mi uvádza tie isté čísla, akurát že mi reálne poskytuje ešte menej. Ja nie som proti tomu, aby to tam orientačne bolo, ale preboha, nech to aspoň na 50 % zodpovedá skutočnosti, a nie že na stránke je 100 a reálne mám 10.
  7. Tak by to mala riešiť rada pre reklamu alebo nejaký iný činný orgán, aby toto jednoducho prestali robiť. Pretože, tiež, už som im písal, že ako to vlastne je, to čo majú uvedené na internete vs skutočnosť, a odpísali mi že si to overili a mám pravdu. Žiadne ospravedlnenie, žiadna zmena, stále je to tam.
  8. Podľa doterajších udalostí som zistil, že prístup Telekomu je taký, že namiesto toho, aby niekto kompetentný z Telekomu odpovedal na moje otázky a problémy, po tom čo som bol oklamaný, tak doteraz odignorovali e-mail ktorý som písal na podporu v sobotu ráno a teraz som zistil, že vymazali môj príspevok z fóra. Kód chyby: 2F173/K, ktorý znamená, že sa snažím zobraziť obsah, ktorý bol vymazaný. Takže ďakujem veľmi pekne, že používate reklamu ktorá sa nezakladá na pravde, že zamestnávate neschopných pracovníkov a že odmietate rešpektovať slobodu prejavu a nerešpektujete požiadavky Vašich zákazníkov a snažíte sa takýmto spôsobom cenzurovať akúkoľvek kritiku.